کد خبر ۲۶۹۱۲ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۰
ابوترابی‌فرد:

انقلاب اسلامی و نهضت امام(ره) زمینه‌ساز نگاه مجدد به فلسفه انتظار شد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌تردید انقلاب اسلامی و نهضت امام راحل و حرکت عزت بخش ملت ایران زمینه بازگشت و نگاه مجدد به فلسفه انتظار و حکومت جهانی حضرت ولیعصر (عج) را فراهم آورد.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد در حاشیه برگزاری یازدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت اظهار داشت: خوشبختانه در دوران معاصر به دلیل فراهم آوردن رشد عقلانی وفکری بشر، تحولات گسترده سیاسی و اجتماعی، مشاهده نابرابری‌ها و ستم‌ها و ناکارآمدی فرهنگ‌های مادی در اداره زندگی بشر، دوران تجدید حیات دین و بازگشت انسان به فطرت خود آغاز شده است.

وی گفت: بی تردید انقلاب اسلامی و نهضت امام راحل و حرکت عزت بخش ملت ایران زمینه بازگشت و نگاه مجدد به فلسفه انتظار و حکومت جهانی حضرت ولیعصر (عج) را فراهم آورد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش دکترین مهدویت در عرصه بین‌الملل بستر مناسبی برای پژوهش، تحقیق و مطالعه در عرصه‌های گوناگون حکومت امام زمان (عج) است، خوشبختانه با حضور اندیشمندان و صاحبان قلم در 11 سال گذشته برگزار شده است.

وی افزود: این همایش علاوه بر تدوین کتب و مقالات، فراهم‌آوردن بستر مناسبی در عرصه فرهنگ عمومی جامعه برای یک نگاه ویژه و همراه با تحول و امید به آینده‌ای روشن برای جامعه اسلامی و دنیای اسلام و در جوامعی که پیروان ادیان و مکاتب الهی زندگی می‌کنند، دستاوردهای خوبی دارد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امید است با نگاه شایسته به فلسفه انتظار و فهم درست از آرمان‌های امام زمان(عج) در راستای تحقق آن‌ها قدم برداریم تا بستر حکومت حضرت را فراهم آوریم.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com