کد خبر ۲۶۹۳۲ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۳
طی مراسمی؛

آثار کودک و نوجوان موسسه دارالحدیث رونمایی شد

۹ اثر جدید موسسه دارالحدیث در زمینه کودک و نوجوان و جوان طی مراسمی رونمایی شد.

به گزارش قم نا ، معاون فرهنگی ارتباطات و بین الملل مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث در مراسم رونمایی از آثار کودک و نوجوان موسسه دارالحدیث که شامگاه یکشنبه در آستانه نیمه شعبان و همزمان با هفته جوان در سالن اجتماعات کتابخانه آیت الله العظمی خامنه‌ای قم برگزار شد، گفت: امروز با توجه به ورود بازی‌های رایانه‌ای گسترده به کشور و روی آوردن کودکان و نوجوانان به این بازی‌ها باید در کنار تولیدات سالم داخلی به ارایه کتاب‌های جذاب برای این اقشار بپردازیم.

حجت الاسلام محمدتقی سبحانی‌نیا اضافه کرد: موسسه دارالحدیث به همین جهت و با احساس ضرورت در این باره به چاپ آثار در این قشر روی آورده و امروز ۹ اثر با مضامین دینی و معرفی اهل بیت رونمایی شد.

وی ادامه داد: در این مجموعه آثار تلاش شده تا به معرفی اهل بیت(ع) همچنین زنان برتر اسلام در قالبی جذاب پرداخته شود همچنین در کتابی با عنوان" از قرآن بیشتر بدانیم" به ۱۱۴ سئوال مخصوص این اقشار پاسخ دهیم.

معاون فرهنگی ارتباطات و بین الملل مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث اضافه کرد: این آثار به خط بریل نیز تبدیل شده و نابینایان نیز می‌توانند از این آثار استفاده کنند.

در این مراسم از ۹ اثر با نام‌های شبنم قشنگ‌ترین هدیه، باران قاصدک، سایه روشن، مرد بارانی با اسب سفید خواهد آمد، همسفر پرنده‌ها، نجوای عاشقانه موسی، از قرآن بیشتر بدانیم، من ازدواج نمی‌کنم و در بهشت ایمان رونمایی شد.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com