کد خبر ۲۷۰۰۴ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۷

پایان خرداد آخرین مهلت ارسال آثار به هفدهمین دوره کتاب سال حوزه

دبیر اجرایی همایش کتاب سال حوزه گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به هفدهمین دوره کتاب سال حوزه، پایان خرداد ماه است.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام نیکبخت اظهار داشت: تاکنون ۱۶ دوره از این همایش برگزار شده و امسال هفدهمین دوره این همایش با حضور گسترده پژوهشگران و اندیشمندان برگزار خواهد شد.

وی درباره شرایط شرکت در این همايش بیان داشت: کتاب‌هایی که چاپ اول آنها در سال ۱۳۹۳ شمسی یا ۱۴۳۵ قمری یا ۲۰۱۴ میلادی باشد و پایان‌نامه‌های سطح ۴ که در سال ۱۳۹۳ دفاع شده باشد، به شرط حوزوی بودن پديدآورندگان آثار، می‌توانند در این همایش شرکت کنند.

دبیر اجرایی همایش کتاب سال حوزه، در مورد روش ارسال آثار نیز اظهار داشت: پژوهشگران و محققان لازم است برای شرکت در همایش، فرم مربوطه را که به صورت اینترنتی در دسترس است تکمیل کرده و یا از طریق مراجعه به دبیرخانه همایش نسبت به تکمیل فرم اقدام کنند. ضمن اینکه ارسال ۲ نسخه از اثر همراه با فرم تکمیل شده، و همچنین ارائه نسخه اصلی اثر برای کتاب‌های ترجمه شده ضروری است.

حجت الاسلام نیکبخت با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان‌ خردادماه ۱۳۹۴ است و قابل تمدید نخواهد بود، اظهار کرد: کاربران برای اطلاع بیشتر می‌توانند به سایت کتاب سال  حوزه به آدرس www.ketabeHowzeh.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۳۲۹۱۴۵۵۸- ۰۲۵ تماس بگیرند.

دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه در قم، بلوار امین، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه مستقر است.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com