کد خبر ۲۷۰۲۴ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۸

دستور پلمپ سه دستگاه چاپ در قم صادر شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم گفت: کمیسیون رسیدگی به تخلفات حوزه چاپ و نشر استان قم، دستور پلمپ سه دستگاه چاپ در قم را صادر کرد.

به گزارش قم نا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حجت الاسلام علی اسماعیلیان در جلسه کمیسیون رسیدگی به تخلفات حوزه چاپ و نشر استان اظهار داشت: به دلیل چاپ منشورات بدون اخذ مجوز در چاپخانه های قم، در این جلسه دستور پلمپ سه دستگاه چاپ صادر شد.

وی افزود: تعداد 9 پرونده تخلف که در بازرسی های انجام شده توسط بازرسین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تشکیل شده بود جهت صدور احکام مربوطه از قبیل تذکر، توبیخ شفاهی و کتبی و درج در پرونده و پلمپ مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری این جلسه گفت: با توجه به رویکرد نظارت و پیشگیری از بروز تخلفات در حوزه چاپ و نشر و طی بازرسی های صورت گرفته از مراکز مختلف تحت پوشش در سال جاری، این جلسه تشکیل شد.

اسماعیلیان با اشاره به اهمیت بازرسی و نظارت بر عملکرد چاپخانه ها بر لزوم تشکیل جلسه ماهیانه این کمیسیون تاکید کرد و در ادامه خواستار جدیت در امر بازرسی به منظور پیشگیری از تخلفات حوزه چاپ و نشر شد.

 **موافقت با 10 متقاضی تاسیس مرکز عرضه محصولات فرهنگی هنری

موافقت کمیسیون سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برای 10 متقاضی تاسیس مرکز گیم نت، ویدئو کلوپ، عرضه CD و بازی های رایانه ای در قم اعلام شد.

کمیسیون سمعی بصری استان به منظور رسیدگی به پرونده های متقاضیان تاسیس مراکز عرضه محصولات فرهنگی هنری، با حضور حجت الاسلام علی اسماعیلیان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم و دیگر اعضا در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم تشکیل شد.

در این جلسه از میان پرونده های تکمیل شده متقاضیان تاسیس مراکز سمعی بصری از جمله گیم نت، ویدئو کلوپ، عرضه CD و بازی های رایانه ای در استان قم، 10 پرونده توانست رای موافق این کمیسیون را از آن خود کرده و فعالیت آنها در این کمیسیون مصوب شد.

متقاضیان پس از گذراندن استعلامات فردی و مکانی پروانه فعالیت مورد نظر را دریافت خواهند کرد.

کمیسیون سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به صورت ماهیانه تشکیل جلسه می دهد و مسائل مربوط به مراکز عرضه محصولات فرهنگی هنری استان را بررسی می کند.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com