کد خبر ۲۶۶۷۱ انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۱
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد:

برپایی نمایشگاه تصویری سوم خرداد در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: نمایشگاه تصویری سوم خرداد تا 7 خرداد ماه در مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برپا خواهد بود.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حسین محمودی امروز در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی، نمایشگاه عکسی با بیش از 30 تابلو در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برپا شد.
وی برپایی این نمایشگاه را به‌منظور ارج نهادن و همچنین یاد و خاطره رشادت‌ها و فداکاری‌های حماسه‌سازان آزادی خرمشهر عنوان کرد: آشنایی و شناخت آحاد مردم از رشادت‌ها و ایثار مدافعان خرمشهر و پیروزی رزمندگان اسلام از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.
محمودی در ادامه تصریح کرد: آزادی، رفاه، امنیت و استقلال این کشور به برکت خون پاک شهداست و همه باید مدیون از جان‌گذشتگی‌های ایثارگران باشیم.
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه این نمایشگاه تا 7 خرداد ماه در ساعات اداری میزبان علاقمندان است، تصریح کرد: صاحبان آثار هنری که علاقمند به استفاده از نگارخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برای نمایش آثار خود هستند می توانند در ساعات اداری با شماره تلفن 32114270 تماس بگیرند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com