کد خبر ۲۷۰۵۴ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۶
معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران:

شرکت مخابرات برای قطعی شبکه تلفن همراه در جمکران از مردم عذرخواهی کند

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران گفت: شرکت مخابرات و همراه اول برای قطعی شبکه تلفن همراه در شب و سحرگاه نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران از مردم عذرخواهی کنند.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مسجد مقدس جمکران، احمد حاجی‌زاده قمی از کسانی که خادمین مسجد مقدس جمکران را در برگزاری جشن‌ها و میزبانی از خیل عظیم عاشقان حضرت ولی عصر (عج) یاری کردند گفت: بحمدالله جشن‌های میلاد حضرت حجت ابن الحسن (عج)همانند سنوات گذشته با شور و شوق وصف ناپذیری برگزار شد و توانستیم میزبان خوبی برای هموطنان و زائران حضرت مهدی (عج)باشیم.

وی حضور زائران حضرت روح الله که برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) عازم تهران در مسجد مقدس جمکران را یکی دیگر از ویژگی جشن‌های امسال عنوان کرد و افزود: همانطور که پیش بینی می‌کردیم خیل عظیم عاشقان حضرت روح الله قبل از حضور در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد مقدس جمکران و دیگر ابنیه مذهبی قم گردهم آیند.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران با اشاره به پاره‌ای از مشکلات برای زائران مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان گفت: از همه زائران و نمازگزارانی که به دلیل قطعی تلفن همراه در شب و صبح نیمه شعبان که موجب بروز مشکلاتی برای آن‌ها شد عذرخواهی می‌کنم و رجا واثق دارم که مسئولان مخابرات و همراه اول ابتدا دلایل فنی قطعی تلفن همراه را برای مردم بازگو و در ادامه رسماً از مردم عذرخواهی کند.

شایان ذکر در زمان حضور میلیونی زائران و عاشقان قائم آل محمد (عج) در مسجد مقدس جمکران شبکه تلفن همراه در شب و سحرگاه نیمه شعبان در این مسجد قطع و این موضوع باعث مشکلات عدیده ای برای مردم شد.

سال گذشته همزمان با شب نیمه شعبان شبکه تلفن همراه در محدوده مسجد مقدس جمکران دچار اختلال شد و مشکلاتی را همانند امسال برای مردم بوجود آورد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com