کد خبر ۲۷۰۹۴ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۶
ترابیان خبر داد:

افزایش آلودگی هوا از روز سه‌شنبه در قم/ توصیه به بیماران

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم از افزایش آلودگی هوا از روز سه شنبه در این استان خبر داد.

به گزارش قم نا ، محمدجواد ترابیان با بیان اینکه امروز هوای قم کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید و گرد و غبار است، ادامه داد: امروز جهت وزش باد شرقی و سرعت وزش باد بین ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت و حداقل دما ۲۱ درجه و حداکثر دما نیز ۴۱ درجه است.

وی گفت: در روز دوشنبه هوای قم کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد شدید و گرد و خاک و در اوایل شب همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم اضافه کرد: در روز دوشنبه جهت وزش باد شرقی و سرعت وزش باد بین ۴۵ تا ۶۵ کیلومتر بر ساعت و حداقل دمای هوا ۳۸ درجه و حداکثر دمای هوا نیز ۲۳ درجه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در روز سه شنبه هوای قم کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود، ادامه داد: در روز سه شنبه جهت وزش باد شرقی و سرعت وزش باد بین ۵۰ تا ۷۵ کیلومتر بر ساعت و حداقل دمای هوا ۲۰ درجه و حداکثر دمای هوا نیز ۳۸ درجه خواهد بود.

ترابیان با بیان افزایش گرد و خاک در روز سه شنبه توصیه کرد که کودکان و بیماران قلبی و ریوی تا حد امکان در روز سه شنبه در محیط باز حضور نیابند.

وی گفت: دمای هوا طی روزهای دوشنبه و سه شنبه کاهش سه درجه‌ای خواهد داشت.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com