کد خبر ۲۷۱۴۰ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۷

اجرای طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی قم آغاز شد

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی قم از آغاز طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد در مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، علی اصغر اکرمی در گفت وگویی اظهار داشت: در روش پرداختی مبتنی بر عملکرد فعالیتهای هر بخش درمانی، کلینیکی و پارکلینیکی، درآمد هر مرکز به صورت جداگانه محاسبه می شود و سپس با تعیین سهم هریک از کارکنان، مبلغ محاسبه شده از محل درآمد مذکور پرداخت می شود.

وی دانشگاه علوم پزشکی قم را یکی از نخستین دانشگاه های مجری پرداخت مبتنی بر عملکرد اعلام و اضافه کرد: در حال حاضر این روش پرداختی برای مراکز آموزشی درمانی کامکار عرب نیا و نکویی هدایتی اجرا شده است و مابقی مراکز نیز با آماده شدن اسناد و مدارک پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: این پرداخت مربوط به تفاوت شش ماه دوم سال 1393 است که بلافاصله پس از امکان ثبت اطلاعات فروردین در نرم افزار قاصدک، پرداخت های مربوط به فروردین سال 1394 نیز انجام می شود.

اکرمی اظهار داشت: با توجه به سووالات همکاران در مراکز مختلف در خصوص نحوه محاسبه پرداخت مبتنی بر عملکرد، مدیران و مسوولان هر یک از مراکز موظف به پاسخگویی این سووالات هستند.

وی افزود: مسوولان دانشگاه در جلسات متعدد با رییسان، مدیران، مسوولان اداری و مترون های بیمارستان ها تمامی موارد را بررسی کردند تا نسبت به رفع نقاط ابهام و پاسخگویی به هرگونه سوال همکاران اقدام لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: همانند سایر طرح های کشوری پس از اجرای مرحله نخست دیدگاه ها و نظرات دانشگاه های علوم پزشکی جهت بررسی و یا هرگونه تغییر احتمالی به ستاد کشوری اجرای طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد مستقر در وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم با تقدیر از همکاری سازنده کارکنان معاونت های توسعه و درمان ستاد دانشگاه و شاغل در مراکز مختلف در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح، اظهار داشت: پرداخت به موقع مزایای پرسنل همچون گذشته از اهداف این دانشگاه است.

وی گفت: این دانشگاه تاکنون به لحاظ پرداخت مزایای پرسنلی در بین دانشگاه های دیگر جایگاه مناسبی دارد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com