کد خبر ۲۷۱۵۱ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۲
سرپرست تیم فوتبال صبای قم خبر داد

اعزام بازیکن ملی‌پوش صبای قم به اردوی آماده‌سازی در ترکیه

سرپرست تیم فوتبال صبای قم از انتخاب بازیکن ملی‌پوش این تیم برای همراهی تیم ملی کشورمان در اردوی آماده‌سازی به میزبانی کشور ترکیه خبر داد.

به گزارش قم نا ، علی حیات‌پوراظهار کرد: روزبه چشمی در حال حاضر تنها ملی‌پوش تیم فوتبال صبای قم است که بعد از حضور موفق در اردوها و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی امید، فروردین ماه امسال بازی‌های درخشانی نیز در انتخابی المپیک برزیل انجام داد.

وی یادآور شد: چشمی در ترکیب تیم ملی امید کشورمان در بازی‌های مرحله نخست فوتبال انتخابی المپیک 2016 برزیل عملکرد بسیار خوبی داشت، به طوری که مورد اعتماد کامل کادر فنی تیم ملی بود و بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز در مقابل رقبا بر بازو بست.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: چشمی به واسطه بازی‌های بسیار خوبی که در ترکیب تیم فوتبال صبای قم در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به نمایش گذاشت و همچنین در تیم ملی امید درخشید از سوی کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی امید برای حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز دعوت شد.

وی خاطرنشان کرد: در واقع بعد از پایان بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دو بازیکن از تیم صبای قم یعنی روزبه چشمی و جلال‌الدین علی‌محمدی از سوی سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان به اردوی آماده‌سازی تیم ملی فراخوانده شدند که این نشان از توانمندی بازیکنان جوان صبای قم دارد.

حیات‌پور با بیان اینکه چشمی در حال حاضر تنها نماینده صبای قم در اردوی تیم ملی امید است، ‌اضافه کرد: مدافع تیم فوتبال صبای قم برای همراهی تیم ملی کشورمان در اردوی آماده‌سازی این تیم برای حضور در مرحله دوم انتخابی المپیک به تیم ملی امید دعوت شد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال امید برای برگزاری اردوی تدارکاتی به منظور حضور در مرحله دوم انتخابی المپیک روز نوزدهم خردادماه تهران را به مقصد ترکیه ترک می‌کند، در حالی که روزبه چشمی نماینده قم در این اردو است.

وی یادآور شد: اردوی تیم ملی امید از نوزدهم تا بیست و هفتم خرداد ماه در کشور ترکیه برگزار خواهد شد و بر همین اساس محمد خاکپور سرمربی تیم ملی فوتبال امید از 25 بازیکن برای حضور در این اردو و دور جدید تمرینات تیم ملی دعوت به عمل آورده که از صبای قم چشمی در این اردو حضور پیدا می‌کند.

حیات‌پور خاطرنشان کرد: برای این منظور بازیکنانی از اصفهان، خراسان رضوی، قم، تهران، هرمزگان، آذربایجان شرقی و خوزستان به اردوی تیم ملی امید دعوت شده‌اند و این نفرات قرار است که خود را برای حضور در مرحله دوم انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل آماده کنند.

تیم ملی فوتبال امید کشورمان در مرحله نخست انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل با تیم‌های ملی عربستان، افغانستان، فلسطین و نپال هم‌گروه بود که با کسب رتبه دوم جدول رده‌بندی این گروه به مرحله دوم انتخابی این رویداد بزرگ جهانی راه پیدا کرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com