کد خبر ۲۸۲۳۶ انتشار : ۲۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۹
سرپرست تیم فوتبال صبای قم :

اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال صبا امروز آغاز می‌شود

سرپرست تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه قرار است مطالبات بازیکنان در چند روز آینده پرداخت شود، گفت: اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال صبا امروز آغاز می‌شود.

به گزارش قم نا ، علی حیات‌پور اظهار داشت: با توجه به اینکه فرصت چندانی تا آغاز لیگ نداریم، آغاز تمرینات در اسرع وقت اجتناب ناپذیر است و بر همین اساس برگزاری اردوی آماده‌سازی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال صبا امروز در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز می‌شود و قرار است بازیکنان صبا از امروز برای انجام تمرینات فصل جدید گرد هم آیند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: پس از جلسات مثبت استانداری با مالک جدید، حضور سیروس محجوب به عنوان سهام دار و به نوعی مالک باشگاه در صبا قطعی شده و قرار است مطالبات بازیکنان هم در چند روز آینده پرداخت شود.

حیات‌پور بیان کرد: تعدادی از بازیکنان صبا از فصل گذشته وجود دارند که قراردادشان با صبا به پایان رسیده و باشگاه به دنبال تمدید قرارداد این نفرات است و امیدواریم تمامی نفرات به سرعت به تمرینات تیم ملحق شوند.

وی عنوان کرد: با چند بازیکن جدید نیز مذاکراتی صورت گرفته که باشگاه در جریان این مذاکرات و پیشرفت آن ها است اما بدون شک صبا برای تقویت تیم خود اقدام می‌کند و جلساتی با چند بازیکن جدید نیز برگزار شده است.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: در فرصت باقی مانده، اردوی چند روزه ای در تهران برگزار می‌کنیم و سپس تمرینات خود را تا آغاز فصل جدید ادامه می‌دهیم و برگزاری مسابقات تدارکاتی برنامه احتمالی کادر فنی است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com