کد خبر ۲۷۱۵۶ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۸

برگزاری نشست گروه های تبلیغ نوین در قم

نشست گروه های تبلیغ نوین روز دوشنبه در سالن همایش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش قم نا ، رییس اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این مراسم گفت: از مهرماه سال گذشته که فرآیند جذب و تشکیل پرونده و شناسایی طلاب در تبلیغ نوین آغاز شد، تاکنون یک هزار و 300 نفر از مبلغان در سامانه اداره تبلیغ مجازی ثبت نام کرده اند.

مهدی زین العابدین ابراز داشت: نحوه ثبت نام در این سامانه به گونه ای نبود که برای متقاضیان آموزش فعالیت های مجازی ثبت نام صورت گیرد بلکه افرادی موفق به ثبت نام شده اند که اکنون در تبلیغ فضای مجازی فعال می باشند.

وی یادآور شد: اگر دوره های آموزشی تبلیغ مجازی برگزار شود نزدیک به پنج هزار نفر مبلغ در فضای مجازی ساماندهی خواهند شد.

وی افزود: با وجود مشکلات مالی هم چنین هزینه بر بودن تبلیغ مجازی به نحوی مدیریت لازم را انجام داده ایم که پوشش گسترده تری برای مبلغان داشته باشیم.

رییس اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تاکید کرد: ایجاد گروه های مبلغان نوین در فضای مجازی از نظر گستردگی پوشش، مدل خوبی بوده است و گرچه ضعف هایی وجود داشته است امیدواریم با پیشنهادات مبلغان به بالندگی و بلوغ لازم دست یابیم.

وی یادآور شد: نشست گروه های تبلیغ نوین در آستانه ماه مبارک رمضان برای مبلغان فعال در این عرصه حالت توجیهی داشته و برخی کارشناسان خبره تبلیغی آموزش های لازم را به مبلغان می دهند.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com