کد خبر ۲۷۲۶۵ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۶
مدير حوزه علميه استان قم:

شرکت ۲۲ هزار طلبه در امتحانات پايان سال حوزه علميه قم

مدير حوزه علميه استان قم گفت: حضور 9 هزار طلبه در سطح مدارس و 13 هزار نفر در سطوح عالي در آزمون نشان دهنده پيشرفت و پويايي حوزه است.

به گزارش قم نا به نقل از مركز خبر حوزه، مدير حوزه علميه استان قم در حاشيه بازديد از نحوه برگزاري امتحانات پايان سال طلاب سطوح عالي حوزه علميه استان قم در مدرسه فيضيه، با بيان اين که هدف همه مسوولين حوزه رفع دغدغه هاي بزرگان حوزه است گفت: حضور 13 هزار طلبه در آزمون امسال در سطوح عالي نشان دهنده اين است که برنامه هاي آموزشي و تدابيري که در امر تحصيل فضلاي قم از سوي مسوولين به اجرا در آمده، کاملا منطقي و کارشناسانه بوده است.
وي گفت: هدف از اين برنامه ها پيشرفت تعالي و پويايي حوزه هاي علميه است و حضور 9 هزار طلبه در سطح مدارس تحصيلي و 13 هزار نفر در سطوح عالي در آزمون پايان سال، نشان دهنده اين پيشرفت و پويايي مي باشد.
حجت الاسلام والمسلمين احمد فرخ فال افزود: از زمان اجراي طرح سوالات متني به جاي تستي، درصد قبولي طلاب در آزمون به شکل مطلوبي افزايش يافته و اين نشان مي دهد که طلاب با تلاش شبانه روزي و مجاهدت هاي علمي خود در صدد اين هستند که حوزه هاي علميه از هر لحاظ پيشرفت لازم را داشته باشند.
وي با تقدير از حضور به موقع و شرکت طلاب در جلسات امتحان گفت: طلاب و فضلا با وجود همه سختي ها و مشکلات معيشتي که دارند به صورت منظم در دروس و امروز نيز در آزمون شرکت کردند.
مدير حوزه علميه استان قم در پايان به زمان اعلام نتايج آزمون اشاره کرد و گفت: نتايج آزمون 20 تير سال جاري از طريق سايت معاونت آموزش و امور حوزه هاي علميه اعلام خواهد شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com