کد خبر ۲۷۲۷۸ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۳
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری قم :

۸ دوچرخه‌سوار قمی در مسابقات دانهیل و کوهستان کشور رکاب می‌زنند‌

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری قم گفت: ۸ دوچرخه سوار قمی شامل ۵ دوچرخه سوار مرد در مسابقات دانهیل و کوهستان کشور و ۳ دوچرخه سوار زن در مسابقات کوهستان قهرمانی کشور رکاب می‌زنند.

به گزارش قم نا ، محمدکاظم حججی اظهار داشت: مسابقات قهرمانی دوچرخه‌سواری کشور در رشته کوهستان در 2 بخش کراس کانتری و دانهیل برگزار می‌شود و تیم منتخب هیئت دوچرخه‌سواری قم در این رقابت‌ها حاضر است.

وی افزود: دوچرخه‌سواران قمی که در مراحل پیشین لیگ کراس کانتری مردان، عملکرد قابل قبولی داشته انددر این مرحله با ترکیب 3 دوچرخه‌سوار در کراس کانتری و 2 دوچرخه‌سوار در دانهیل به رقابت با حریفان می‌پردازند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری قم گفت: ترکیب تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات متشکل از نفرات جوان و بزرگسال و حداکثر 3 دوچرخه‌سوار در هر بخش است و امتیاز هر تیم در هر بخش را مجموع امتیازات ورزشکاران آن تیم مشخص می‌کند.

حججی بیان کرد: اعضای تیم دوچرخه‌سواری مردان قم در بخش کراس کانتری را که در رده سنی بزرگسالان در مسافت بالای 50 کیلومتر برگزار می‌شود مهدی علیرضالو در رده سنی بزرگسالان و محمدحسین شریفی و محمد آرام در رده سنی جوانان تشکیل می‌دهند.

وی عنوان کرد: در تیم دانهیل دوچرخه‌سواری قم، 2 ورزشکار بزرگسال به نام‌های محمد جعفری و محمدعلی علوی حضور دارند و در این بخش در رده سنی جوانان نماینده ای در این مسابقات نداریم.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری قم خاطرنشان کرد: در مسابقات قهرمانی کوهستان در بخش کراس کانتری بانوان نیز تیم دوچرخه‌سواری بانوان قم متشکل از سمیرا واعظی، سمیرا رستمی و آرزو تنباکویی مسابقات خود را در تهران برگزار می‌کنند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com