کد خبر ۲۶۶۶۴ انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۷
رئیس هیئت دوچرخه سواری قم :

دوچرخه‌سوار قمی نایب قهرمان مسابقات کراس کانتری کشور شد

رئیس هیئت دوچرخه سواری قم گفت: دوچرخه سوار قمی نایب قهرمان مسابقات کوهستان کراس کانتری کشور شد و مدال نقره این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

به گزارش قم نا ، محمد کاظم حججی اظهار داشت: کاروان دوچرخه سواران و گروه فرهنگی ورزشی جوانان آران و بیدگل که مسیر کاشان تا کربلا را طی می‌کنند وارد قم شدند.

وی افزود: این گروه دوچرخه سواری که به مدت 14 روز تا کربلای معلی رکاب می‌زنند در نخستین ایستگاه خود وارد قم شدند و مورد استقبال اهالی دوچرخه سواری قم قرار گرفتند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری قم درباره حضور بانوان قمی در مسابقات کراس کانتری کشور گفت: دوچرخه سوار قمی نایب قهرمان مسابقات کوهستان کراس کانتری کشور شد و مدال نقره این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

حججی بیان کرد: محبوبه اوحدی دوچرخه سوار قمی در بخش کراس کانتری کوهستان در رده سنی جوانان موفق شد پس از شیوا توکلی از تیم فستوس کی تی‌ام مقام دوم کشور را به دست آورد.

وی عنوان کرد: محبوبه اوحدی از تیم هیت دوچرخه سواری قم با زمان 52 دقیقه و 55 ثانیه پس از شیوا توکلی به مقام دوم رسید و مریم ترکی از هیئت دوچرخه سواری اصفهان مقام سوم را به دست آورد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری قم تصریح کرد: در ترکیب تیم کراس کانتری کوهستان بانوان قم در رده سنی بزرگسالان نیز سارا هوشمند، سمیرا رستمی، سمیرا واعظی و آرزو تنباکویی با مربیگری سمیرا واعظی حضور دارند.

حججی خاطرنشان کرد: دوچرخه سواران بانوی قمی در مرحله نخست این مسابقات در پارک جنگلی چیتگر تهران موفق به کسب مقام قابل توجهی نشده بودند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com