کد خبر ۲۷۳۱۴ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰
تیرهای روشنایی که همچنان قربانی می گیرد،

مرگ دلخراش نوجوان 12 ساله در اثر برق گرفتگی در یکی از فضاهای سبز قم/پيگيری جدی شهرداری قم برای برخورد با مسببان حادثه

بر اثر بروز برق گرفتگی در فضای سبز واقع در خیابان مفتح جنوبی متاسفانه نوجوانی دوازده ساله جان خود را از دست داد،مشاهدات اولیه حاکی از ایراد فنی در ترانس برق فضای سبز می باشد.

به گزارش قم نا ، در ساعت ۲۰:۳۰ پنجشنبه ۲۱ خرداد ماه ۱۳۹۴ نوجواني ۱۲ ساله در حال بازي و برخورد با تير چراغ روشنايي در قسمتي از فضاي سبز جان خود را از دست داد.

اين حادثه به صورت ناگهاني و به علت بروز ايراد فني در قسمت تير روشنايي در خیابان 20 متری امام حسین خیابان مفتح جنوبی کوچه 4 و در منطقه ۴ شهرداري قم به وقوع پيوست.

شايان ذكر است بر اساس گفته مهندس حاتمي‌فر شهردار منطقه ۴؛ حفظ و نگهداري فضاي سبز اين محدوده بر عهده پيمانكار بخش خصوص بوده است.

مشاهدات و بررسي‌هاي اوليه حاكي از آن است كه ترانس برق تير روشنايي آب گرديده و باعث بروز اين حادثه شده است؛ علت اصلي بروز اين حادثه در دست بررسي است.

به دستور شهردار محترم كلان‌شهر قم جلسه اضطراري به جهت رسيدگي به اين موضوع در شهرداري منطقه ۴ و با حضور مديران ارشد شهرداري قم تشكيل و تصميمات لازم اتخاذ گرديد.

شهرداري قم ضمن تسليت به خانواده داغدار اين نوجوان از دست رفته وظيفه خود مي‌داند تا ضمن بررسي و كارشناسي علل و دلايل بروز اين حادثه نسبت به شناسايي عوامل انساني دخيل در آن اقدام نموده و از حوادثي از اين دست جلوگيري نمايد.

شایان ذکر است پیش از این نیز در 5 تیر ماه 1393 در یکی از بوستان های کوچک، ما بین میدان روح الله قم و مسجد سلماسی دختر ۴ ساله ای که به همراه خانواده به یکی از بوستان های نزدیک خانه خود رفته بود، به علت برق گرفتگی توسط تیر چراغ برق داخل بوستان، از دنیا رفت.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com