کد خبر ۲۷۷۸۱ انتشار : ۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۶

خطر برقی گرفتگی هنوز در کمین کودکان قمی است+تصاویر

هنوز چند هفته ای از مرگ دلخراش نوجوان12ساله قمی بر اثر برق گرفتگی در یکی از بوستان های قم نمی گذرد که اهالی محله میدان توحید از وجود پست برق رها شده در این محل خبر دادند.

به گزارش قم نا به نقل از ثامن ، در ساعت 20:30 پنجشنبه 21 خرداد ماه 1394 نوجوانی 12 ساله در حال بازی و برخورد با تیر چراغ روشنایی در قسمتی از فضای سبز واقع در میدان جهاد محدوده خیابان مفتح جنوبی جان خود را از دست می دهد

این حادثه به صورت ناگهانی و به علت بروز ایراد فنی در قسمت تیر روشنایی میدان جهاد در کوچه شماره چهار خیابان مفتح جنوبی در منطقه 4 شهرداری قم به وقوع پیوست.

البته شهرداری قم ضمن تسلیت به خانواده داغدار این نوجوان از دست رفته وظیفه خود می‌داند تا ضمن بررسی و کارشناسی علل و دلایل بروز این حادثه نسبت به شناسایی عوامل انسانی دخیل در آن اقدام کرده و از حوادثی از این قبیل جلوگیری کند.

با وجود این پست برق نا ایمن در سطح شهر گویا هنوز تصمیمی برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی اندیشیده نشده است و خطر برق گرفتگی در سایه بی تدبیری مسولان هنوز هم در کمین کودکان قمی است.

تا چه زمانی باید چنین حوادث تلخ و دلخراشی رخ دهد و مسولین تنها با خانواده های داغدار ابراز همدردی کنند!

خاطر نشان می شود ۵ تیرماه ۹۳نیز دختر بچه ای ۴ سال و نیمه در یکی از بوستان های کوچک، ما بین میدان روح الله قم و مسجد سلماسی  به علت برق گرفتگی ناشی از اتصالات تیر چراغ برق، از دنیا می رود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com