کد خبر ۲۷۳۹۲ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۶
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خبر داد

اجرای بیش از 100 ماموریت توسط سازمان آتش‌نشانی در قم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به عملکرد این سازمان طی هفته گذشته گفت: طی این مدت 104 ماموریت توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قم انجام شد.

به گزارش قم نا ، عباس جعفری با اشاره به عملکرد این سازمان در هفته‌ای که گذشت افزود: این سازمان از 16 تا 22 خرداد ماه 104 ماموریت در زمینه نجات، حریق و ایمن‌سازی انجام داده است.

وی اضافه کرد: از مجموع ماموریت‌های انجام شده 13 مورد مربوط به عملیات نجات، 48 مورد مربوط به عملیات حریق و 43 مورد مربوط به ماموریت‌های ایمن‌سازی بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به ماموریت‌های انجام شده در روز شنبه اظهار کرد: ماموریت‌های این روز شامل چهار مورد ایمن‌سازی، پنج مورد حریق و دو مورد نجات بوده است.

جعفری ادامه داد: ماموریت‌های روز یکشنبه نیز شامل 10 مورد ایمن‌سازی، پنج مورد حریق و یک مورد نجات بوده است.

وی اضافه کرد: گیر کردن گربه در کانال کولر، حریق کارگاه نجاری، مغازه قنادی، حریق سیلندر گاز منزل، احتمال فروکش کردن منزل، نجات از آسانسور، باز کردن درب خودرو و ... از جمله ماموریت های این روز بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ماموریت‌های روز دو شنبه را شامل 11 مورد حریق، سه مورد نجات و پنج مورد ایمن‌سازی ذکر کرد.

جعفری در خصوص ماموریت‌های روز دوشنبه ابراز کرد: حریق ضایعات، حریق کنتور برق منزل، نشت گاز خودرو، حریق اصله درخت، حریق باغ، ایمن‌سازی ترکیدگی لوله گاز، ایمن‌سازی قطع آژیر خودرو و ... از جمله ماموریت‌های انجام شده در این روز بوده است.

وی در خصوص ماموریت‌های روز سه‌شنبه گفت: ماموریت‌های این روز شامل 10 مورد ایمن‌سازی، هشت مورد حریق و یک مورد نجات بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در تشریح جزئیات ماموریت‌های این روز بیان کرد: حریق کولر منزل، حریق الوار چوب، گیر کردن گربه در لوله بخاری و داخل کولر منزل، ایمن‌سازی آب افتادگی در منزل و ... از جمله حوادث این روز بوده است.

جعفری در ارتباط با ماموریت‌های انجام شده در روز چهارشنبه، ماموریت‌های این روز را شامل 6 مورد ایمن‌سازی و پنج مورد حریق اعلام کرد و گفت: ایمن‌سازی نشت بنزین بر اثر تصادف، حریق خودرو، ضایعات، منزل و اصله درخت، ایمن‌سازی بازگشایی درب منزل، کنتور برق و ... از حوادث این روز بوده است.

وی، مأموریت‌های روز پنج‌شنبه و جمعه را مورد توجه قرار داد و افزود: در این روزها در مجموع 34 ماموریت به انجام رسید که شامل 17 مورد حریق، 13 مورد ایمن‌سازی و چهار مورد نجات بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم نشت بنزین موتورسیکلت و در پی آن ایجاد انفجار و آتش‌سوزی در منزل، حریق خاور، ضایعات، مغازه، انبار ضایعات کارتن و حریق سیم‌کشی برق، ایمن‌سازی در کارگاه نجاری، ایمن سازی محبوس شدن گربه و... از جمله ماموریت‌های روزهای پایانی هفته بوده است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com