کد خبر ۲۷۵۰۷ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۳
معاون ‌اداره صنعت، معدن و تجارت قم :

طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در فروشگاه‌های استان ‌قم برگزار می‌شود

معاون امور بازرگانی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان قم از عرضه اقلام مورد نیاز مردم درماه مبارک رمضان توسط ۱۷۰ فروشگاه منتخب در سطح استان قم خبر داد.

به گزارش قم نا ، امیرمحمدی چهر با اشاره به اینکه مقدمات تنظیم بازار در ماه رمضان اندیشیده شده است، اظهار داشت: برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان 170 فروشگاه منتخب در سطح استان قم عرضه‌ی اقلام موردنیاز مردم را بر عهده‌دارند.

معاون امور بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به اینکه در این فروشگاه‌ها سعی شده است اقلام مصرفی موردنیاز مردم با نازل‌ترین قیمت عرضه شود، افزود: اجناس در این فروشگاه‌ها با 3 تا حداکثر 7 درصد سود عرضه می‌شود.

وی با اشاره به رکود موجود در بازار، خاطرنشان کرد: امسال نمایشگاهی در قالب طرح ضیافت برگزار نمی‌شود و اصناف امسال پذیرفته‌اند که بدون برگزاری نمایشگاه و توسط مغازه‌ها کار تنظیم بازار را انجام دهند.

محمدی چهر با اشاره به این‌که برای جلوگیری از بالا رفتن قیمت‌ها ذخیره‌سازی خوبی صورت گرفته است، تصریح کرد: ذخیره‌سازی گوشت و مرغ خوبی در استان موجود است و رابطه با برنج و شکر هم از شرکت بازرگانی دولتی برنج و روغن به‌اندازه کافی دریافت کرده‌ایم.

معاون امور بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به اینکه مرغ و گوشت منجم هم درماه مبارک رمضان عرضه می‌شود، تأکید کرد: هر کیلو مرغ منجمد با قیمت 5 هزار و 100 تومان، گوشت منجم برزیلی باقیمت 22 هزار و 500 تومان، شکر باقیمت 2 هزار و 250 تومان و برنج آرژانتینی درجه 2 هزار و 630 تومان توزیع می‌شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com