کد خبر ۳۱۷۲۷ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۳

فروشگاه‌های عرضه‌ تولیدات کانون در قم گشایش یافت

فروشگاه مرکزی و فروشگاه شماره‌ یک کانون فکری و پرورشی کودکان و نوجوانان استان قم گشایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مراکز عرضه‌ کتاب و سرگرمی‌های سازنده‌ کانون در استان قم که پس از واگذاری به بخش خصوصی از تیر ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده بود، روز گذشته به صورت رسمی به بهره‌برداری رسید.

بر اساس این گزارش پس از مراسم بازگشایی فروشگاه‌های کانون، معاون توسعه و مدیریت منابع کانون ضمن بازدید از این فروشگاه از مسئولان و کارشناسان مرتبط با این حوزه خواست تا نظرات خود را در خصوص نیازها و امکانات تجهیزاتی و همچنین مشکلات و مسائل پیش رو بیان کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به وجود نیازهای گسترده مخاطبان کودک و نوجوان گفت: اصل مطلب درک این نیازها و همراهی با مسئولان است تا آرام آرام در راستای رفع مشکلات و موانع حرکت کنیم.

محسن ربانی افزود: صرف وجود نیازهای گسترده و متنوع مخاطبان در زمینه‌ فعالیت فرهنگی نشان‌‌دهنده‌ رشد فکری مخاطبان و ارزشمند بودن کار در این حوزه است.

محمدرضا رستمی مسئول فروشگاه‌های عرضه‌ محصولات کانون در استان قم نیز در گفت‌وگو با فارس بیان کرد: در دوره‌ جدید 200 عنوان کتاب به مجموع کتاب‌های هر یک از مراکز فروش استان افزوده شده است که به طور کلی 500 عنوان کتاب و همچنین تعداد قابل توجهی از انواع تولیدات لوازم‌التحریر و سرگرمی‌های سازنده‌ کانون در معرض فروش قرار گرفته است.

وی با اشاره به وجود برخی موانع در جریان رایزنی با نهادهای مختلف فرهنگی تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل ما در حال حاضر عدم عنوان مشخص در مکاتبات اداری است و اینکه نمی‌دانیم به صورت مشخص زیرمجموعه‌ کانون هستیم یا خیر.

رستمی اعلام کرد: تا پایان سال جاری دو فروشگاه جدید در مناطق مرکزی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد و ما به دنبال توسعه‌ بخش فروش کانون پرورش فکری هستیم و به هیچ عنوان دید اقتصادی نداشته و به دنبال کسب درآمد و سود نیستیم.

وی گفت: ما بدون پشتوانه‌ی کانون نتیجه‌ی لازم را نخواهیم گرفت و نیاز جدی به حمایت مدیران و مسئولان کانون استان داریم.

شایان ذکر است کانون استان قم در حال حاضر دارای سه مرکز فروش و عرضه‌ کتاب و سرگرمی‌های سازنده است که پس از واگذاری به بخش خصوصی دو فروشگاه به صورت فعال درحال ارائه‌ خدمات به مخاطبان کودک و نوجوان هستند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com