کد خبر ۲۷۵۷۴ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۲
طی مراسمی صورت گرفت :

تجلیل از خانواده 56 شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) درقم

مراسم تجلیل از خانواده 56 شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) جمعه شب با حضور مسوولان و خانواده معظم شهدا و همچنین جمعی از اتباع افغان مقیم قم در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) این استان برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم در این مراسم ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای مدافع حرم ، خانواده های آنها را به عنوان اسوه های صبر و پایداری توصیف کرد، و افزود: بنیاد شهید خانواده شهدای مدافع حرم را مانند سایر خانواده شهدا تحت پوشش و حمایت خود قرار می دهد، و از آنها همانند یک میهمان پذیرایی خواهد کرد.

سید جواد هاشمی با بیان اینکه خانواده شهدای مدافع حرم از همه خدمات و تسهیلات قابل ارایه در بخش های مختلف بنیاد شهید از جمله تعاونی و فرهنگی بهره مند می شوند، افزود: این خانواده های معظم همچنین تحت پوشش خدمات درمانی و همچنین مشاوره و مددکاری قرار خواهند گرفت، و می توانند با مراجعه به بنیاد شهید استان و شعبات منطقه ای آن برای رفع مشکلات خود اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موج بیداری اسلامی به راه افتاده در منطقه تحت نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی، تصریح کرد: این موج که در حقیقت گفتمان کفر را در برابر خود دارد، به شدت موجب سردرگمی و نگرانی دشمنان شده است.

هاشمی همچنین با اشاره به تلاش جدی دشمنان برای جلوگیری از ترویج گفتمان و فرهنگ انقلاب اسلامی در جهان از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب، اظهار داشت: دشمنان با تحمیل هشت سال جنگ علیه ایران قصد داشتند، تا از نفوذ انقلاب ممانعت به عمل آوردند، ولی عاقبت به ناکامی خود در این جنگ اعتراف کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم همچنین تلاش های مذبوحانه دشمنان علیه اسلام و معارف تابناک اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را نیز در راستای پیشگیری از صدور انقلاب اسلامی به جهان عنوان کرد، و افزود: دشمنان با پیدایش گروه های تکفیری در منطقه می کوشند، تا با انعکاس و ارایه تصویری نادرست از اسلام نوعی اسلام هراسی را در مردم جهان ایجاد، و آنها را از پذیرش هر گونه گفتمان اسلامی برحذر دارند.

وی همچنین ایستادگی و مقاومت ملت های مسلمان بویژه در فلسطین و سوریه را به تاسی از ملت ایران و فرهنگ غنی انقلاب اسلامی دانست، و افزود: دشمن در چند سال اخیر به شدت تلاش کرده تا با سرنگونی دولت سوریه و شکستن خط مقاومت راه نفوذ تفکر انقلاب اسلامی را به کلی مسدود کند، ولی مقاومتی که به پشتوانه و حمایت نظام اسلامی در منطقه شکل گرفته باشد، به هیچ وجه نابود شدنی نیست.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com