کد خبر ۲۷۵۷۳ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۸
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم یادبود شهدای غواص در قم:

سازش با استکبار جهانی نتیجه ای جز تباهی ندارد

حجت الاسلام حاج صادقی افزود: چندی پیش، روحانیان و فضلای قم در فیضیه جمع شدند و اعلام کردند که شعار سازش با استکبار عاقبتی جز پشیمانی و ذلت ندارد و چرا از توحید دم بزنیم اما از شرک، ظلم و نفاق نگوییم؟

به گزارش قم نا به نقل از رشا ، حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمعه شب در مراسم یاد بود شهدای غواص که در مسجد امیرمؤمنان(ع) شهرک مهدیه برگزار شد اظهار داشت: دو  رکن اساسی مکتب امام خمینی(ره)، اعتماد به خدا و بی‌اعتمادی به استکبار است که در قرآن نیز به آن دستور داده شده است.

شعار توحید در کنار شعار «واجتنبو الطاغوت» است
حجت الاسلام حاج صادقی، شعار توحید را در کنار شعار «واجتنبو الطاغوت» خواند و ابراز داشت: در حال حاضر برخی تلاش می‌کنند شعار «مرگ بر آمریکا» را از ملت سرفراز ایران بگیرند و قبح وابستگی به مستکبران و ذلت تحقیر آمریکا را توجیه کنند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد:‌ استکبار جهانی همانند گرگ وحشی است که سازش با او نتیجه‌ای جز تباهی نخواهد داشت؛ چنان که «مرسی» رییس جمهور مخلوع مصر با هدف سازش با آمریکا و دوستی با عربستان به این فلاکت و فضاحت دچار شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما پیرو مکتبی هستیم که در هر شرایطی تن به ذلت نمی‌دهد و بعد از تحمل همه سختی‌ها با افتخار و عزت می‌گوید «ما رأیت الا جمیلا»، جز زیبایی ندیدم؛ چنان که ما نیز از استقامت و ایستادگی در برابر استکبار به عزت و استقلال رسیده‌ایم.

انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار جهانی را رقم زده است
وی انقلاب اسلامی را باعث مرگ تدریجی استکبار جهانی خواند و تصریح کرد: نظام اسلامی در پرتو آموزه‌های اسلام ناب، ایستادگی و مقاومت، کمر استکبار را شکست و امپریالیسم را به عقب راند؛‌ اما امروز و در دوران شکوفایی نظام، شعارهای دوستی با آمریکا از برخی شنیده می‌شود.

حجت الاسلام حاج صادقی افزود: چندی پیش، روحانیان و فضلای قم در فیضیه جمع شدند و اعلام کردند که شعار سازش با استکبار عاقبتی جز پشیمانی و ذلت ندارد و چرا از توحید دم بزنیم اما از شرک، ظلم و نفاق نگوییم؟؛ چنان که بنی امیه اعلام کرد «از توحید بگویید اما از شرک نگویید».

امروز استکبار محاسبات ذهنی را تغییر می‌دهد
وی تصریح کرد: ما به مسؤولان و مدیران احترام می‌گذاریم اما باید مراقب باشند که بازی نخورند؛ زیرا همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند «امروز استکبار به این نتیجه رسیده است که محاسبات ذهنی را تغییر دهد» یعنی با مدیریت دقیق، برخی را بازی دهد و از این طریق به اهدافش برسد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برخی از سخنان مسؤولان در رابطه با رفاقت و دوستی با استکبار اشاره کرد و یادآور شد: امروز رهبری در مقابل استکبار و توطئه‌های دشمن ایستاده است و متاسفانه برخی از مسؤولان همراهی و دلسوزی لازم را ندارند.

جمهوری اسلامی اگر بخواهد می‌تواند به هر چیزی برسد
وی تأکید کرد:‌ همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند «استکبار جهانی به این باور رسیده است که جمهوری اسلامی اگر بخواهد می‌تواند به هر چیزی برسد؛ بنابراین باید کاری کند که نظام اسلامی نخواهد».

حجت الاسلام حاج صادقی به برنامه و اصرار دولت برای حضور بانوان در ورزشگاه اشاره کرد و گفت:‌ با همه کاستی‌های فرهنگی در کشور اسلامی، امروز دختران و زنان را به ورزشگاه‌ها و کنسرت‌ها دعوت می‌کنند و البته اهداف شان نیز مشخص است.

پیوند امت با ولایت رمز بقای نظام اسلامی است
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رمز بقای نظام اسلامی را پیوند امت با ولایت خواند و ابراز داشت: امت بی‌امام برای استکبار بی‌خطر است و امام بی‌امت،‌ قدرتی ندارد؛ اما امت با امام شکست ندارد که در حال حاضر برخی از دشمنان داخلی و خارجی این پیوند را مورد هدف قرار داده‌اند.

حجت الاسلام حاج صادقی به فتنه 88 اشاره کرد و یادآور شد: ایام فتنه برای دشمنان روزهای شادی و برای امت و امام روزهای سختی بود اما دو روز برای دشمنان سخت بود، نخست 29 خرداد، روز تجلی امام و 9 دی روز تجلی امت، که بساط فتنه نیز با تجلی امام و امت جمع شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com