کد خبر ۲۷۵۸۸ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۰
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره):

اساتید ‌حوزه علمیه قم برای ترویج معانی قرآن به استان‌های کشور اعزام می‌شوند

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) گفت: امسال برای ترویج معانی و فهم قرآنی، ‌اساتید برجسته تفسیر حوزه علمیه در ماه مبارک رمضان به سراسر کشور اعزام شدند.

به گزارش قم نا ، مرتضی نجفی‌قدسی که در نشست اساتید تفسیر حوزه علمیه قم در ماه قرآن و در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) سخن می‌گفت، اظهار داشت: بیش از 2 سال از راه اندازی دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) می‌گذرد و در این مدت فعالیت‌های قرآنی زیادی در این مرکز صورت گرفته است.

مدیر دارالقران علامه طباطبایی(ره) افزود: در کنار برگزاری مراسم گوناگون قرآنی، حفظ آثار و یاد علامه طباطبایی (ره) را پی گرفته‌ایم و ایشان در جهان اسلام بی‌نظیر بودند و تأثیر زیادی با نگارش تفسیر المیزان بر عالم اسلامی گذارده‌اند.

وی تصریح کرد: بیت علامه طباطبایی(ره) در ماه مبارک رمضان یادآور شب زنده‌داری‌ها و مناجات علامه گرانقدر طباطبایی است؛ از ایشان نقل است که در ماه رمضان شبی را یاد ندارم ‌خفته باشم و همه شب را به مطالعه و مناجات گذرانده‌ام.

نجفی قدسی خاطرنشان کرد: امسال 30 نفر از اساتید قرآن و مفسران برجسته با همت این دارالقرآن و مجمع عالی تفسیر در این ماه مبارک به 30 استان کشور اعزام شده‌اند و در استان‌ها این حرکت با اقبال روبه‌رو شده است که همه زیر نظر مرجع عالقیدر آیت‌الله مکارم‌شیرازی بوده است.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی افزود: در این ماه مبارک، آیت‌الله استادی نیز هر شب به درس تفسیر در این بیت معنوی اشتغال دارند و این خود سبب برکت بیشتر این دارالقرآن می‌شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com