کد خبر ۲۸۷۷۳ انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۷
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی:

نباید به فرمایشات مراجع تقلید کمترین بی‌توجهی شود

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: باید همه در حیطه مسئولیت خود نسبت به مسائل دینی و مذهبی حساس باشیم و نباید بگذاریم که به فرمایشات مراجع عظام تقلید کمترین بی‌توجهی شود.

به گزارش قم نا ، مرتضی نجفی قدسی یکشنبه شب در جلسه تکریم مفسران قرآن کریم که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد با اشاره به مطرح شدن اکران فیلم رستاخیز گفت: مراجع تقلید دو سال پیش نسبت به این فیلم واکنش داشتند و بنا بود که اصلاحاتی صورت گیرد که این اتفاق به صورت کامل صورت نگرفت و تولیدکنندگان فیلم مصمم بودند چهره حضرت عباس (ع) را نشان دهند.
وی با بیان اینکه وزارت ارشاد جلوی اکران فیلم را گرفت تا نظر مراجع تقلید تامین شود، افزود: مراجع معظم تقلید حافظ حریم اسلام هستند و ما نیز به عنوان کسانی که پیرو این بزرگواران هستیم نسبت به حساسیت‌های آنها حساس هستیم و نمی‌توانیم ببینیم که به این حساسیت‌ها بی‌توجهی شود.

مدیر دارالقرآن کریم علامه طباطبایی با بیان اینکه منویات و نظرات مراجع تقلید باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: باید همه در حیطه مسئولیت خود نسبت به مسائل دینی و مذهبی حساس باشیم و نباید بگذاریم که به فرمایشات مراجع عظام تقلید کمترین بی‌توجهی شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com