کد خبر ۲۷۶۳۷ انتشار : ۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۹
بهرامی :

۳۲ تیم در مسابقات فوتسال جام رمضان قم شرکت می‌کنند

رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: امسال ۳۲ تیم در مسابقات فوتسال جام رمضان قم که یکی از معتبرترین مسابقات فوتسال غیررسمی کشور است شرکت می‌کنند.

به گزارش قم نا ، کریم بهرامی اظهار داشت: مسابقات فوتسال جام رمضان مطابق معمول هر سال در ایام ماه مبارک رمضان در قم برگزار می‌شود و قرار است این رقابت‌ها امشب آغاز شود و در شب نخست این مسابقات ۴ بازی از گروه‌های اول و دوم انجام شود.

وی افزود: امسال ۳۲ تیم در مسابقات فوتسال جام رمضان قم که یکی از معتبرترین مسابقات فوتسال غیررسمی کشور است شرکت می‌کنند که بخشی از تیم‌های شرکت‌کننده را تیم‌های باشگاهی فوتسال قم و بخشی دیگر را تیم‌های آزاد تشکیل می‌دهند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: در گروه اول این مسابقات تیم‌های امید ماهان تندیس، شیخ هادی، کامپیوتر مجید و شهید دل آذر قرار دارند و در گروه دوم آشپزخانه دنا، مرصاد، عاشقان ثارالله و شهدای جنت‌آباد قرار گرفته‌اند.

بهرامی بیان داشت: در گروه سوم این مسابقات، دنیای ورزش، شهید علی جعفری، پارسا و آتلیه یاقوت حضور دارند و در گروه چهارم تیم‌های آتلیه طهران، موتور مانور، امید آتلیه طهران و پارسیان با هم رقابت می‌کنند.

وی عنوان کرد: در گروه پنجم تیم‌های فوتسال مسجد بلال، درمانگاه بقیه‌الله، هنرجو و پردیس و در گروه ششم تیم‌های فوتسال جوانان دارالزهرا، مجمع جهانی دلسوختگان، خادم الرضا(ع) و شیخ هادی یک حضور دارند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: تیم‌های تجهیزات آشپزخانه ایران، تصفیه آب معصومی، اتحاد و بتن آگرین در گروه هفتم و پاسارگاد کابین مهر، خادم الحسین(ع)، هیئت عاشورا و قوطی سازی کسا در گروه هشتم این مسابقات با هم رقابت می‌کنند.

بهرامی افزود: این مسابقات هر شب پس از افطار در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار می‌شود و از هر گروه ۲ تیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود می‌کند.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com