کد خبر ۲۷۶۸۱ انتشار : ۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۴
رئیس هیئت فوتبال قم :

فهرست مدارس مجاز فوتبال و فوتسال در استان قم اعلام شد

رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: فهرست ۲۰ مدرسه فوتبال و فوتسال مجاز در قم اعلام شد که ۲ مدرسه مربوط به فوتسال و ۱۸ مدرسه مربوط به رشته فوتبال هستند.

به گزارش قم نا ، کریم بهرامی اظهار داشت: در راستای ساماندهی مدارس فوتبال و فوتسال و بررسی صلاحیت این مدارس در نهایت فهرستی شامل 20 مدرسه فوتبال و فوتسال در قم که اقدام به اخذ مجوز فعالیت کرده‌اند، تهیه شد.
وی افزود: سال گذشته 12 مدرسه فوتبال و فوتسال مجاز در قم در فهرست رسمی هیئت فوتبال استان قم قرار گرفتند که امسال این فهرست به 20 مدرسه رسیده که 2 مدرسه مربوط به فوتسال و 18 مدرسه مربوط به رشته فوتبال هستند.
رئیس هیئت فوتبال قم گفت: مدارس آتش‌نشانی، اتحاد شادقلی، ایرانجوان، افشید، پیام، پارسا، پرسپولیس باقرآباد، خورشید، سیاه‌جامگان، سفیرگفتمان، سهیل، صبا، عقاب پردیسان، کیان، کریمه اهل‌بیت، هلال‌احمر، هما و هنگ در رشته فوتبال و مدارس المپیاد و ارم کیش در رشته فوتسال، مدارس مجاز سال 94 استان قم هستند.
بهرامی بیان کرد: مدارس فوتبال مجاز استان قم در سال 94 هم تراز نیستند و آیتم‌هایی چون سطح مربیان، نوع پوشش زمین اعم از طبیعی و مصنوعی و ابعاد زمین در امتیاز دهی به مدارس فوتبال اثر دارد و توسط بازرسان و کارشناسان فوتبال قم مورد توجه قرار می‌گیرد.
وی عنوان کرد: فستیوال مدارس فوتبال استان قم نیز با حضور تیم‌هایی از همین مدارس فوتبال در چند نوبت و در رده‌های مختلف سنی پایین‌تر از نونهالان برگزار می‌شود که گامی مهم در زمینه استعدادیابی فوتبال در قم به حساب می‌آید.
رئیس هیئت فوتبال قم تصریح کرد: مدارس فوتبال به طور کلی به دو دسته دائمی و فصلی طبقه‌بندی می‌شوند که برخی از مدارس فوتبال و فوتسال در قم دائمی اما اغلب آن‌ها فصلی هستند و در بازه تعطیلات تابستانی دانش آموزان فعالیت می‌کنند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com