کد خبر ۲۷۷۶۷ انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۲
رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم خبر داد

تجلیل از پینگ‌پنگ‌بازان قمی حاضر در رنکینگ برترین‌های کشور

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم از برگزاری مراسم تجلیل از پینگ‌پنگ‌بازان قمی حاضر در رنکینگ برترین‌های کشور خبر داد.

به گزارش قم نا ، محمد عموئیان اظهار کرد: هر ساله رنکینگ یا رتبه‌بندی برترین و شاخص‌ترین پینگ‌پنگ‌بازان اعلام می‌شود و تمام کسانی که طی یک سال در رقابت‌های مختلف این رشته در سطح کشور شرکت کرده‌اند، بر اساس امتیازاتی که از هر مسابقه گرفته‌اند در جایگاه‌های مختلف قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: خوشبختانه از هیئت پینگ‌پنگ استان قم نیز بازیکنان نخبه و آینده‌دار این رشته در ترکیب تیم‌های رده‌های سنی مختلف اعم از خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در مسابقات لیگ و پیکارهای پینگ پنگ قهرمانی کشور به میدان می‌روند.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم ابراز کرد: علاوه بر رتبه‌بندی صورت گرفته از سوی فدراسیون پینگ‌پنگ، ما در هیئت قم نیز رتبه‌بندی برترین‌های این رشته را انجام دادیم و بر همین اساس از نفراتی که توانستند نام خود را در سه نفر برتر این رنکینگ قرار دهند، تقدیر شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از برترین‌های یک سال اخیر پینگ‌پنگ قم اضافه کرد: با توجه به نتایجی که در مسابقات لیگ و همچنین پیکارهای تنیس روی میز قهرمانی کشور کسب شده بود، نفرات برتر سال گذشته تنیس روی میز استان قم تجلیل شدند.

عموئیان تصریح کرد: هیئت تنیس روی میز استان قم در مراسمی از برترین‌های این رشته در سال گذشته تجلیل و تقدیر به عمل آورد، در حالیکه این مراسم در سالن پینگ‌پنگ شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی منطقه دورشهر قم برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از برگزاری مراسم مداحی و سخنرانی با حضور خانواده بزرگ پینگ پنگ قم، از نفرات برتر و دارای بالاترین رنکینگ در سال گذشته استان قم تجلیل به عمل آمد، اتفاقی که امسال و در آینده نیز رخ خواهد داد و کمترین کاری است که برای افتخارآفرینان تنیس روی میز قم انجام می‌دهیم.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم افزود: در این مراسم از حسین دژآهنگ که با امتیاز 825 به عنوان نفر نخست رنکینگ پینگ‌پنگ قم انتخاب شده بود، تجلیل به عمل آمد، ضمن اینکه حسین امیری با کسب 820 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و رضا رئوف نژاد با 530 امتیاز رده سومی این رتبه بندی را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه در این مراسم از دژآهنگ، امیری و رئوف نژاد به سبب کسب رتبه‌های برتر مسابقات مختلف پینگ پنگ استان قم در سال گذشته تجلیل به عمل آمد، افزود: امسال نیز رقابت‌های متنوع استانی در تقویم سالیانه هیئت پیش‌بینی شده و بر اساس ارزیابی از تمام این مسابقات از برترین‌های سال 94 نیز تجلیل خواهیم کرد.

عموئیان بیان کرد: ما علاوه بر مسابقات مختلف استانی، امسال اعزام‌های گوناگون به پیکارهای لیگ و مسابقات تنیس روی‌میز قهرمانی کشور خواهیم داشت و نخستین اعزام‌ها بعد از ماه مبارک رمضان و در رده‌های سنی پایه صورت می‌گیرد، ضمن اینکه لیگ‌های کشور نیز از نیمه دوم سال جاری آغاز می‌شوند.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com