کد خبر ۳۰۰۰۰ انتشار : ۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵
رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم خبر داد

اعزام دختران پینگ‌پنگ‌باز قم به مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم از اعزام دختران مستعد و آینده‌دار پینگ پنگ قم به رقابت‌های تنیس روی‌میز قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمد عموئیان اظهار کرد: برای اینکه بهترین بازیکنان حال حاضر تنیس روی‌میز قم برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شوند، با تلاش همکارانم در بخش بانوان، یک دوره رقابت‌های انتخابی استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های انتخابی با حضور دختران مستعد تنیس روی‌میز قم سطح بالایی داشته است، اضافه کرد: برای برترین‌های این انتخابی که نمایندگان قم در مسابقات کشوری هستند تدارک بسیار خوبی دیده‌ایم تا با آمادگی کامل در پیکارهای قهرمانی کشور به مصاف حریفان خود بروند.

عموئیان ادامه داد: رقابت‌های انتخابی رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان تنیس روی‌میز استان قم را با شرکت 48 پینگ پنگ باز برگزار کردیم و این انتخابی موجب شد تا دختران شاخص در هر سه رده سنی عضو تیم‌های اعزامی هیئت تنیس روی‌میز به رقابت‌های کشوری شوند.

رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم در ادامه از اعزام تیم‌های سه رده سنی هیئت قم به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و عنوان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت تنیس روی‌میز، تیم‌های رده‌های سنی خردسالان و نونهالان قم با ترکیبی از بهترین‌های این رشته هجدهم شهریور ماه به مسابقات کشوری پینگ پنگ اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه مقصد دختران پینگ پنگ باز قم غرب کشور است، اضافه کرد: این مسابقات به میزبانی هیئت تنیس روی‌میز استان کرمانشاه برگزار خواهد شد و با توجه به اینکه فعالیت در رده‌های سنی پایه خوب صورت گرفته اکنون بازیکنان خوبی در ترکیب تیم قم داریم.

عموئیان تاکید کرد: همواره یکی از مهمترین اولویت‌های فعالیت‌ و برنامه‌های هیئت تنیس روی‌میز استان قم سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه و استعدادهای این رشته ورزشی است، به همین خاطر در دیگر رده‌های سنی نیز تیم‌ و نفرات آماده‌ای برای حضور موفق در مسابقات لیگ پسران و دختران و پیکارهای قهرمانی تنیس روی‌میز کشور داریم.

وی در ادامه از اعزام تیم‌ رده سنی نوجوانان هیئت تنیس روی‌میز استان قم به مسابقات کشوری خبر داد و افزود: تیم رده سنی نوجوانان چهاردهم شهریور ماه راهی شهرستان بجنورد استان خراسان‌جنوبی می‌شود تا با حریفان خود به رقابت بپردازد.

رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون قرار است رقابت‌های رده سنی نوجوانان دختر قهرمانی کشور روزهای پانزدهم تا هفدهم شهریور ماه برگزار شود و برترین دختران پینگ پنگ کشور برای کسب عناوین برتر با یکدیگر رقابت کنند.

وی در ادامه نفرات برتر رقابت‌های انتخابی تنیس روی‌میز رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان دختر قم نیز اشاره کرد و افزود: در رده سنی خردسالان سارا کراری، زهرا رضاحاجی و مائده فخاریان، در رده سنی نونهالان سارا احمدی، حانیه عموئیان و آمنه فخاریان و در رده سنی نوجوانان ریحانه نیکبخت، فائزه نیکبخت، سارا محمدی و فاطمه بذرافشان مقام‌های برتر را کسب کرده و برای مسابقات کشوری انتخاب شدند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com