کد خبر ۲۷۷۷۴ انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۴
طی حکمی از سوی وزیر کشور:

فریدون همتی ، مشاور ارشد وزیر کشور سرپرست استانداری قم شد+سوابق

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور پس از استعفای استاندار قم به دلیل شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حکمی فریدون همتی مشاور ارشد خود را به عنوان سرپرست استانداری قم منصوب کرد.

به گزارش قم نا ،عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در حکمی فریدون همتی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست استانداری قم معرفی کرد. در حکم وزیر کشور به همتی آمده است: به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست استانداری قم منصوب می‌کنم. توفیق شما را در انجام وظایف و امور محوله از درگاه خداوند متعال خواستارم.

فریدون همتی متولد 1339 در شهر ایلام  بوده و دانشجوی دکترای مدیریت بازرگانی دانشگاه شهید بهشتی است، فریدون همتی نامی است که مردم آذربایجان غربی آن را به واسطه حضورش در صداوسیما می شناسند وهنوز هم نامش در میان کارکنان صدا وسیما می درخشد. دوران مدیریت او را برخی، یکی از موفق ترین دوره های فعالیت رسانه ملی در استان آذربایجان غربی می دانند که ساختمان فعلی گلشهر یکی از ثمرات این مدیریت است.همتی بعد از چندی از صداوسیما استعفا داد و برای رقابت انتخاباتی راهی دیارش «ایلام» شد.

وی نمایندگی مردم ایلام را در دوره هفتم مجلس به دست آورد درحالیکه ارتباطاتش با آذربایجان غربی و دوستان سیاسی اش را همچنان حفظ کرده بود،همتی در دوره هشتم و بعد از اینکه از راهیابی به مجلس بازماند به دعوت عبدالرضا رحمانی فضلی، معاون سیاسی سابق صداوسیما که رئیس دیوان محاسبات شده بود، نزد وی رفت و مسئولیت معاونت این نهاد را عهده دار شد.

بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و وزیر کشور شدن رحمانی فضلی، گمانه زنی های زیادی در خصوص فریدون همتی صورت گرفت به طوریکه برخی رسانه ها ،حکم استانداری آذربایجان غربی برای همتی را قطعی می دانستند.


سوابق و فعالیت ها :

- مدیر کل صدا و سیما در مراکز ایلام ، لرستان و آذربایجان غربی

-  نماینده مجلس هفتم از حوزه انتخابیه ایلام

-  مسئول امور استان های دیوان محاسبات کشور

-  معاون حقوقی و پارلمانی دیوان محاسبات کشور

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com