کد خبر ۲۷۷۸۸ انتشار : ۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۲
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران :

کارگاه آموزشی «تربیت فرزند قرآنی» در مسجد جمکران برگزار می‌شود

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان «تربیت فرزند قرآنی»، «بایدها و نبایدهای خانواده مهدوی» و «آموزه‌های دینی جهت تقویت و تحکیم بنیان‌های نهاد خانواده» در این مکان مقدس خبرداد.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام عباس ابراهیمی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: آموزش آموزه‌های دینی جهت تقویت و تحکیم بنیان‌های نهاد خانواده از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام در دستور کار است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه این برنامه به جهت حضور بیش از 60 درصد مخاطبان در مسجد مقدس جمکران به صورت خانوادگی در این مکان مقدس برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: خانواده به عنوان کانون تربیت و آرامش باید آگاه شود تا بتواند در تربیت فرزندان نقش عمده‌ای ایفا کند با شرکت در کارگاه‌های آموزشی به آموزه‌هایی دست پیدا میکنند.

وی از برگزاری این کارگاه‌ها «بایدها و نبایدهای خانواده مهدوی» در مسجد مقدس جمکران خبرداد و خاطرنشان کرد: این کارگاه نیز در شب‌های 21 و 23 ماه مبارک رمضان در شبستان قرآنی مسجد برگزار خواهد شد.

ابراهیمی با بیان اینکه اصول و راهکارهای تحکیم خانواده، شیوه ارتباط کلامی بین زوجین و  شیوه های ارتباطی والدین با فرزندان از محورهای مورد توجه در این کارگاه‌ها است، گفت: کارگاه آموزشی «تربیت فرزند قرآنی» با شعار هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی در شب های قدر در شبستان قرآنی با محورها تربیت فرزند قرآن و سبک زندگی قرآنی برگزار می‌شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com