کد خبر ۳۳۱۳۳ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵
به مناسبت نهم ربیع‌الاول صورت می‌گیرد

تجدید بیعت 1000 طلبه با حضرت مهدی (عج) در مسجد مقدس جمکران

دبیر ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی گفت: با همکاری حوزه علمیه و مسجد مقدس جمکران هزار طلبه برای تجدید بیعت با حضرت مهدی (عج) در مسجد مقدس جمکران گرد هم می‌آیند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت‌الاسلام مجتبی کلباسی ظهر امروز به همراه جمعی از اعضای ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی، در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: در نقاط گوناگون کشور فعالیت بی‌شماری در زمینه مهدویت صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه انسجام‌بخشی به برنامه‌های مهدوی از اهمیت زیادی برخوردار است گفت: لازم است همفکری و همراهی بیشتری در جلوگیری از اقدامات تکراری و موازی‌کاری صورت بگیرد.

دبیر ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی با اشاره به اینکه 20 موسسه و نهاد در زمینه مهدویت فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: صدا و سیما، سازمان تبلیغات و دفتر تبلیغات اسلامی و ‌مسجد مقدس جمکران از جمله نهادها و موسساتی هستند که در زمینه مهدویت برنامه دارند.

وی با اشاره به تاریخ نهم ربیع‌الاول در تاریخ شیعی بیان کرد: به مناسبت این روز با همکاری مسجد مقدس جمکران و حوزه علمیه تعداد هزار طلبه به منظور تجدید بیعت با امام عصر (عج) در مسجد مقدس جمکران حضور پیدا ‌می‌کنند.

کلباسی ادامه داد: به مناسبت آغاز ولایت امام زمان (عج) در مشهد مقدس، سامرا و کاظمین مراسم‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود که امیدواریم ظرفیت مناسبی برای ترویج فرهنگ مهدویت به دور از آسیب‌ها فراهم شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com