کد خبر ۲۷۸۴۳ انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۶
رئیس هیئت فوتبال استان قم خبر داد

اعزام بانوی فوتبالیست قم به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا

رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: بانوی فوتبالیست قم همراه با تیم ملی جوانان کشورمان مرداد ماه امسال در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا به میدان می‌رود.

به گزارش قم نا ، کریم بهرامی‌ اظهار کرد: مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال قهرمانی آسیا در حالی برگزار می‌شود که تیم ملی فوتبال دختران جوان زیر 19 سال کشورمان مدت‌ زیادی است که در اردوی آمادگی به سر می‌برد تا با تمام توان در این بازی‌ها حضور یابد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این سطح از تیم ملی کشورمان نیز یک نماینده از استان قم حضور دارد و جامعه فوتبال به خود افتخار می‌کند که یکی از بانوان توانمند این رشته ورزشی یعنی مروارید نصر در ادامه روند روبه‌رشد و تداوم پیشرفت خود در ترکیب تیم ملی جوانان زیر 19 سال ایران راهی این مسابقات می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان قم اضافه کرد: خانم مروارید نصر پیش از این همراه با تیم ملی فوتبال دختران نوجوان زیر 16 سال کشورمان نیز حضور در مراحل مقدماتی و نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی دختران آسیا را تجربه کرده بود و از بازیکنان کلیدی تیم ملی ایران به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: خانم نصر به عنوان دروازه‌بان عضو تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال کشورمان است و بعد از درخشش در رده سنی نوجوانان مسابقات قهرمانی آسیا اکنون تجربیات ارزنده‌ای دارد و قطعا از عوامل موفقیت تیم ملی در مرحله نهایی رقابت‌های جوانان آسیا خواهد بود.

بهرامی با اشاره به دعوت 25 بازیکن به اردوی تیم ملی زیر 19 سال دختران ایران، اضافه کرد: اردوی آماده سازی و برنامه‌های تمرینی تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال کشورمان برای حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا از روز هشتم تیر ماه جاری آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه کمپ تیم‌های ملی فوتبال در مجموعه ورزشی آزادی تهران میزبان این مرحله از اردوی تیم ملی فوتبال دختران کشورمان است، ابراز کرد: مهناز امیر شقاقی سرمربی تیم ملی زیر 19 سال به همین منظور 25 بازیکن را به اردوی این تیم دعوت کرده است.

رئیس هیئت فوتبال استان قم عنوان کرد: بازیکنانی از استان‌های خوزستان، مازندران، گلستان، کهگیلویه و بویر احمد،‌ فارس، کردستان، زنجان، خراسان رضوی، کرمان، بوشهر، تهران، آذربایجان غربی، کرمانشاه، قم و اصفهان در این مرحله از اردوی تیم ملی ایران حضور دارند.

وی با بیان اینکه اردوی ملی‌پوشان تا پانزدهم تیر ماه به طول می‌انجامد اظهار کرد: مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی دختران جوان آسیا از بیست و هفتم مرداد ماه امسال در چین برگزار می‌شود و بازیکنان تیم ملی با برگزاری تمرینات در اردوهای تدارکاتی، خود را برای مصاف با تایلند، کره جنوبی و کره شمالی آماده خواهند کرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com