کد خبر ۲۷۸۶۵ انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵

نمایشگاه قرآن استان قم امشب افتتاح می‎شود

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از افتتاح نمایشگاه قرآن ماه رمضان قم خبر داد.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی گفت: مراسم ویژه جشن رمضان امسال به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد و همیاری نهادهای مختلف استان برگزار شده است.
وی افزود: یکی از مهمترین بخش‎های این جشن، اجرای نمایشگاه قرآن کریم در استان قم است که امسال برای سومین سال متوالی در این استان برگزار می‏‎شود. این نمایشگاه به مدت یک هفته از امشب تا روز هفدهم ماه مبارک رمضان همه روزه پس از افطار میزبان علاقه مندان به فرهنگ قرآن و معارف اهل بیت(ع) خواهد بود.

مسئول دفتر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از جمله برنامه‎های پیرامونی این جشن می‏‌توان به اجرای تئاتر خیابانی در نقاط مختلف استان، پخش فیلم‎های سینمایی قرآنی توسط این معاونت در سینماهای استان و.. اشاره کرد. در همین راستا برنامه‎ها و مسابقات فرهنگی و قرآنی در همین نمایشگاه و سایر نقاط استان برگزار می‌‏شود همچنین نشست‎های علمی قرآنی نیز در جنب این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

وی گفت: این نمایشگاه امسال در سال غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‏‌شود که در آن، گروهی از ناشران و گروه‎های قرآنی و علمی و فرهنگی و هنری با غرفه‎های فرهنگی و هنری در حوزه قرآن و عترت در موضوعات مختلف و صنایع دستی و تجسمی حضور دارد آثار نفیس قرآنی حضور دارد که با ترجمه‎‌های مختلف قرآنی حضور دارند. از دیگر بخش‎های این نمایشگاه می‎توان به بخش‎های حجاب و عفاف و بخش کودک و نوجوان و بخش نرم افزارهای قرانی و کتب علوم قرآنی و ادعیه قرآنی اشاره کرد.

منبع : ایکنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com