کد خبر ۲۵۸۲۴ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۴
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره ارشاد قم:

ثبت نام بیمه فعالان قرآنی آغاز شد

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل ارشاد استان قم گفت: براساس آیین‌نامه جدید معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالان قرآنی جهت استفاده از بیمه ثبت نام می‌شوند.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام علی‌اکبر شفیعی در خصوص آغاز ثبت نام بیمه فعالان قرآنی براساس آیین نامه جدید معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: بیمه فعالان قرآنی به عنوان یکی از مهمترین عناصر حمایت از نخبگان قرآنی، نقش بسزایی در ایجاد پشتوانه روحی برای افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، دارد.
وی اعلام کرد: فعالان قرآنی مشمول بیمه در این آیین نامه شامل آن بخش از فعالان قرآنی می‌شود که دارای سابقه فعالیت در یکی از گروه‌های تبلیغ و ترویج قرآن و عترت، آموزش و پژوهش های قرآنی و همچنین فعالیت های هنری قرآنی باشند.

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی قم در خصوص چگونگی ثبت نام در این بیمه عنوان کرد: مشمولان استفاده از بیمه مذکور می‌توانند برای ثبت نام به دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واقع در خیابان شهیدان فاطمی، نبش کوچه 12، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم مراجعه کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com