کد خبر ۲۷۸۹۱ انتشار : ۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۶
معاون فرهنگی مسجد جمکران :

محفل بزرگ قرآن کریم در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری محفل بزرگ قرآن کریم با حضور قاریان برجسته بین المللی ایرانی و مصری خبر داد.

به گزارش قم نا ، حجت الاسلام عباس ابراهیمی از برگزاری محفل بزرگ قرآن کریم با حضور قاریان برجسته بین المللی ایرانی و مصری اظهارداشت: ماه مبارک رمضان فرصتی عظیم برای ایجاد و تقویت مبانی فکری و معرفتی است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا و بهار قرآن را فرصتی برای خودسازی و بندگی خداوند دانست و تصریح کرد: در این ماه می‌توان به تقویت مبانی فکری و معرفتی برگرفته از معارف قرآن و عترت به عنوان تنها نسخه هدایت بخش بشریت پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران تلاش می‌کند با تاکید بر رویکرد معرفت‌ افزایی و آشنایی با تکالیف شرعی مناسب با اقتضائات مخاطبان، نسبت به میزبانی فرهنگی مشتاقان و نمازگزاران اقدام کند.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه تلاش ما این است که بسترهای لازم جهت بهره‌مندی بیشتر از فرصت ماه مبارک رمضان را برای مخاطبان خود فراهم در مسجد مقدس فراهم کنیم، عنوان کرد: در خکین راستا با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه اقدام به برگزاری محفل بزرگ قرآنی کرده‌ایم.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: محفل بزرگ قرآنی با حضور استاد یوسف عقل از کشور مصر، استاد امین پویا و استاد محمدمهدی بیگی همزمان با نهم تیرماه و مصادف با شام 13 رمضان ساعت 22:45  برگزار می‌شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com