کد خبر ۲۶۳۰۷ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۸
به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) صورت می‌گیرد

برگزاری محفل انس با قرآن در امامزاده جعفر شهید (ع)

محفل انس با قرآن در آستان مقدس امامزاده جعفر شهید (ع) به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم، محافل انس با قرآن فرصت ارزشمندی برای مشتاقان و شیفتگان قرآن است تا علاوه بر خودسازی و بهره‌گیری از فیوضات بی‌پایان این کتاب آسمانی، زمینه آشنایی بیشتر خود را با برنامه جامع زندگی که از سوی خداوند به پیامبر اکرم (ص) وحی شده است، فراهم سازند.
مناسبت‌های مذهبی مانند ایام ولادت یا شهادت و وفات اهل بیت عصمت و طهارت (ع) فرصتی هستند برای برگزاری محفل انس با قرآن که معمولاً در مساجد شاخص و بقاع متبرکه هر شهر و دیار برگزار می‌شود.

آستان مقدس امامزاده جعفر شهید (ع) که از نوادگان امام موسی کاظم (ع) محسوب می‌شود بر همین اساس در سالروز شهادت این امام همام، محفل انس با قرآن را همراه با برنامه‌های متنوع تدارک دیده است.

این برنامه قرآنی در شب شهادت امام کاظم (ع) در این آستان مقدس برگزار می‌شود؛ زمان شروع مراسم بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت آیت‌الله مدنی گرگانی است.

محفل انس با قرآن در این مکان مقدس با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط استاد اعتصام زینعلی آغاز می‌شود و سپس حجت‌الاسلام والمسلمین جواد اسماعیلی سخنرانی می‌کند و در ادامه حاج سیدعلی حسینی‌نژاد مداحی خواهد کرد.

همچنین در این محفل انس با قرآن، استاد فاروق احمد ضیف استاد و قاری بین‌المللی مصری به قرائت قرآن می‌پردازد.

گفتنی است؛ آستان مقدس امامزاده جعفر شهید (ع) در خیابان امامزاده ابراهیم (ع) بعد از میدان معصومیه واقع شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com