کد خبر ۲۷۹۲۳ انتشار : ۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۷
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم تاکید کرد

لزوم ترویج روز جهانی قدس برای جلوگیری از تحریف خط امام خمینی (ره)

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم گفت: روز جهانی قدس باید به عنوان تفکر امام خمینی (ره) در جامعه اسلامی ترویج داده شود تا بتوانیم از تحریف خط بنیان‌گذار انقلاب اسلامی جلوگیری کنیم.

به گزارش قم نا ، رضا فقیهی دوشنبه‌شب در جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس که در سالن همایش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، با بیان اینکه کشورهای استکباری به صورت مستمر برای تضعیف توانایی‌های انقلاب اسلامی گام‌های گسترده‌ای بر می‌دارند اظهار کرد: تحریف خط حضرت امام خمینی(ره) یکی از راهکارهای دشمن برای پیشبرد اهدافش است.

وی با اشاره به حرکت‌های فتنه‌گران در سال 88 مطرح کرد: روز جهانی قدس به عنوان تفکر امام خمینی(ره) باید در جامعه اسلامی ترویج داده شود تا بتوانیم از تحریف خط بنیان‌گذار انقلاب اسلامی جلوگیری کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) بر حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه اسلامی در گرامیداشت روز جهانی قدس تاکید کرد و گفت: حضور قشر کودک و نوجوان در این مراسم باید مورد توجه قرار گیرد؛ وضعیت کشورهای یمن، بحرین و سوریه باید برای مردم آشکار شود تا دشمن به خوبی نسبت به جنایات استکبار در کشورهای متخلف آگاه شوند.

وی تنوع شعارهای روز جهانی قدس را یکی از ملزومات راهپیمایی برشمرد و افزود: حمایت از جبهه مقاومت، مبارزه با رژیم کودک‌کش و حمایت از کشورهای اسلامی و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران باید توسط مسئولان نظام مورد تاکید قرار گیرد.

فقیهی تاکید کرد: فرهنگ گسترش کمک‌های مردمی به جبهه انقلاب اسلامی باید در مراسم روز قدس در میان مردم ترویج داده شود و سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در این زمینه حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم را انجام می‌دهد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com