کد خبر ۲۷۹۴۸ انتشار : ۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۳
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم خبر داد

شناسایی 1489 خانواده دارای بیمار صعب العلاج در قم

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم گفت: هزار و 489 خانواده مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی دارای بیمار صعب العلاج هستند و باید این خانواده‌ها مورد حمایت جدی‌تری قرار بگیرند.

به گزارش قم نا ، عبدالله جلالی با اشاره به اجرای طرح محسنین و شفا در ماه مبارک رمضان بیان کرد: هزار و 489 خانواده که دارای بیماری‌های صعب‌العلاج و پرهزینه بودند شناسایی شدند و در تلاش هستیم که از مردم نیکوکار قم در این ایام به ویژه 21 ماه رمضان برای کمک به این خانواده‌ها یاری بگیریم.

وی با اشاره به حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی از بیماران صعب‌العلاج گفت: برای این بیماران ماهانه مبلغ 300 هزار ریال کمک در نظر گرفته شده که امیدواریم با یاری مردم نیکوکار بتوانیم توجه بیشتری به این قشر از جامعه داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم به گسترش بیماری‌های صعب‌العلاج و خاص در جامعه اشاره و تصریح کرد: از جمع مددجویان مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی 300 نفر دچار بیماری بوده و قادر به حرکت نیستند.

وی ضمن قدردانی از خیران و نیکوکاران بیان کرد:‌ در راستای درمان بیماران صعب‌العلاج از جامعه پزشکان نیز یاری می‌طلبیم که در این زمینه با ما همراه شده و زکات علم خود را در راه درمان بیماران نیازمند بپردازند.

جلالی ادامه داد: در حال حاضر 984 خانواده در اجرای طرح محسنین و شفا مورد حمایت قرار گرفته و امیدواریم که این حمایت‌ها هرچه بیشتر گسترش یابد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com