کد خبر ۲۷۹۵۲ انتشار : ۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۴
مدیر باشگاه تکواندو بلال استان قم خبر داد

رقابت 2 تکواندوکار قم در انتخابی تیم ملی

مدیر باشگاه تکواندو بلال استان قم از رقابت دو تکواندوکار قم در مسابقات انتخابی تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان خبر داد.

به گزارش قم نا ، بلال سلیمانی اظهار کرد: کمتر از دو ماه دیگر به زمان برگزاری رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان در رده سنی نونهالان باقی مانده است و به همین منظور با فاصله زمانی اندک بعد از برگزاری پیکارهای قهرمانی کشور، اکنون انتخابی تیم ملی به انجام می‌رسد.

وی ادامه داد: مسابقات تکواندو قهرمانی رده سنی نونهالان کشور که دو هفته قبل در بروجرد به انجام رسید در واقع حکم انتخابی تیم ملی را داشت و نفراتی که توانستند سکوهای اول تا سوم اوزان مختلف را کسب کنند به اردوی تیم ملی تکواندو نونهالان راه یافتند.

مدیر و مربی باشگاه تکواندو بلال استان قم افزود: با توجه به اینکه بیش از 30 نفر هم اکنون در اردوی تیم ملی تکواندو نونهالان حضور دارند، طبیعی است که برای انتخاب شایسته‌ترین‌ها از بین این تعداد تکواندوکار، همانند دوران گذشته یک انتخابی درون اردویی برگزار شود و از قم حسین داداش‌زاده و حسین آقامحمدی در این انتخابی حضور دارند.

وی یاد آور شد: مسابقات انتخابی درون‌اردویی تیم ملی تکواندو رده سنی نونهالان کشورمان روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود و تکواندوکاران اوزان 10 گانه در تلاش برای به دست آوردن هوگوی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان رقابتی نزدیک و دیدنی خواهند داشت.

سلیمانی که در مسابقات تکواندو قهرمانی کشور مسئولیت هدایت تیم نونهالان استان قم را بر عهده داشت، اضافه کرد: به لطف خدا در این مسابقات از بین 10 تکواندوکار اعزامی قم، سه نفر توانستند در بین نفرات اول تا سوم قرار بگیرند و دو نفر به اردوی تیم ملی راه پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: حسین داداش‌زاده تکواندوکاری است که در وزن هشتم این دوره از پیکارهای تکواندو قهرمانی کشور با درخشش و قدرت‌نمایی مقابل حریفان خود از استان‌های مختلف موفق به کسب مقام قهرمانی، عنوان نخست و نشان خوش‌رنگ طلا شد تا بخت خود را برای همراهی تیم ملی در مسابقات قهرمانی برون‌مرزی بیشتر کند.

مدیر و مربی باشگاه تکواندو بلال استان قم افزود: این تکواندوکار افتخارآفرین قم در تلاش برای کسب مدال از پیکارهای تکواندوی قهرمانی نونهالان کشور برابر حریفان خود با قدرت و آمادگی بسیار بالا روی شیاپچانگ حاضر شد و در نهایت به نشان خوش‌رنگ طلای وزن هشتم دست پیدا کرد.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت گرفته توسط فدراسیون تکواندوی کشورمان، چهره‌های توانمند تکواندو در اوزان و مواد مختلف مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندوی رده سنی نونهالان کشور به میزبانی هیئت تکواندو استان لرستان برابر حریفان خود از استان‌های مختلف به میدان رفتند و تیم قم در اوزان ششم و نهم به ترتیب توسط محمد ابراهیمیان و حسین آقامحمدی نیز دو مدال برنز کسب کرد.

سلیمانی ابراز کرد: در این دوره از مسابقات و در بخش کیوروگی، تکواندوکاران مستعد و آینده‌داری از نقاط مختلف کشور حضور داشتند و در حالی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت با اعلام کادر فنی تیم ملی تکواندو حسین داداش‌زاده و حسین آقامحمدی از قم به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی با اشاره به معرفی کادر فنی تیم ملی تکواندو نونهالان ایران، عنوان کرد: با پیشنهاد حسین‌علی نعیمی سرمربی تیم ملی تکواندو نونهالان کشورمان و با تایید کمیته فنی، وحید ناصری از کرمانشاه و حسین‌علی اسدی از مازندران به عنوان مربیان تیم ملی نونهالان پسر معرفی شده‌اند.

مدیر و مربی باشگاه تکواندو بلال استان قم افزود: 30 تکواندوکار نونهال حاضر در اردوی تیم ملی این رده سنی تمرینات خود را برای شرکت در دومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان زیر نظر کادر فنی در حالی پیگیری می‌کنند. که دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان، یکم تا چهارم شهریور ماه در شهر موجو کره جنوبی برگزار خواهد شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com