کد خبر ۲۷۴۶۰ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۱
در اوزان 6 گانه صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در قم / شاگردان دباغیان در راه اعزام به قهرمانی آسیا

مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته به منظور حضور در پیکارهای کاراته قهرمانی بزرگسالان آسیا این هفته در قم برگزار می‌شود.

به گزارش قم نا ، در شرایطی که اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته از روز دوشنبه 25 خرداد ماه به میزبانی هیئت کاراته استان قم آغاز شده، ملی‌پوشان تمرینات خود را به میزبانی خانه کاراته قم برگزار می‌کنند.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان برای حضور پرقدرت در مسابقات 2015 کاراته قهرمانی مردان آسیا در حالی از سوی فدراسیون کاراته برای برگزاری در قم برنامه‌ریزی‌شده که قرار است ملی پوشان حاضر در این اردو یک مرحله رقابت انتخابی نیز در قم برگزار کنند.

این در حالی است که بعد از روی کار آمدن غلامرضا دباغیان در راس کادر فنی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان، یک مرحله اردو و انتخابی در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شده و این اردو دومین مرحله برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی کاراته است که در قم انجام می‌شود.

در واقع خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم تا روز یکشنبه 31خرداد ماه میزبان این اردو است و به همین منظور کاراته‌کاهای ملی‌پوش در اوزان منهای 55، 60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم زیر نظر مربیان تیم ملی تمرینات خود را برگزار می‌کنند.

تمرینات تیم ملی کاراته از صبح دوشنبه 25 خرداد ماه در قم تمرینات خود را از سر گرفته و بعد از برگزاری تمرین در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه که در دو نوبت صبح و عصر برنامه‌ریزی شده، روز چهارشنبه 27 خرداد ماه مسابقات درون اردویی به انجام خواهد رسید.

برگزاری مسابقات درون اردویی روز چهارشنبه این هفته به نوعی جنبه انتخابی نهایی و اصلی تیم ملی بزرگسالان ایران برای شناخت نفرات اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا را نیز دارد و کادر فنی تیم ملی کاراته در پایان این انتخابی ممکن است برخی ملی پوشان را از اردو مرخص کند.

اردوی جدید تیم‌ ملی کاراته در حالی برگزار می‌شود که تیم ملی کاراته خود را برای حضور در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا آماده می‌کند در حالی که این رقابت‌ها از روز 18 شهریور ماه سال جاری به میزبانی شهر یوکوهامای کشور ژاپن برگزار خواهد شد.

این در حالی است که در آخرین انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته پیش از حضور این تیم در قم، پیکارهای انتخابی در 6 وزن در حضور دبیر فدراسیون، اعضای کمیته فنی و مربیان و کادر فنی تیم ملی بزرگسالان برگزار شد و در پایان 16 کاراته کا در اوزان مختلف در اردوی تیم ملی باقی ماندند.

هم اکنون در راس کادر فنی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران غلامرضا دباغیان سرمربی این تیم است و شهاب سلطانی، علیرضا کتیرایی، تورج ساسانی به عنوان مربی فعالیت می کنند، ضمن اینکه سیدمحمد حسینی به عنوان مربی بدنساز این تیم معرفی شده است.

نفرات حاضر در اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران در قم:

وزن 55- کیلوگرم: رضا روشن(مرکزی)، محمد خادم رضایی(زنجان)

وزن 60- کیلوگرم: امیر مهدی زاده(قم)، محمد شهریاری(تهران)

وزن 67- کیلوگرم: سعید احمدی(کرمانشاه)، حسین سمندر(تهران)، هامون درفشی پور(کرمانشاه)

وزن 75- کیلوگرم: ابراهیم حسن بیگی(تهران)، سعید فرخی(تهران)، بهمن عسگری(قزوین)

وزن 84- کیلوگرم: ذبیح اله پورشیب(ایلام)، کیوان بابان(کردستان)، یونس نوروزی(مرکزی)

وزن 84+ کیلوگرم:سجاد گنج زاده(تهران)، موسی گنج زاده(تهران)، ایمان سنچولی(گلستان)

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com