کد خبر ۲۷۹۸۸ انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۲
مدیرمسکن کمیته امداد قم ;

۲۹۷ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی قم بهسازی شد

مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد قم گفت: تعمیر و ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد یکی از مهمترین اقداماتی است که همواره مورد توجه بوده است و در این راستا تعمیر کلی ۲۹۷ مسکن با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد ریال صورت گرفته است.

به گزارش قم نا ، یوسف رشیدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای تامین مسکن مددجویان اظهارداشت: تعمیر و ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد یکی از مهمترین اقداماتی است که همواره مورد توجه بوده است و در این راستا تعمیر کلی 297 مسکن با هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد ریال صورت گرفته است.

مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم با اشاره به تعمیرات جزئی 466 واحد مسکن مددجویی تصریح کرد: در همین راستا نیز هزینه‌ای حدود 3 و نیم میلیارد ریال اختصاص داده شد.

وی ساخت واحدهای مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی در منطقه پردیسان را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: مجموعه 67 واحدی پردیسان در زمینی به مساحت 5هزار و 400 متر مربع با 6 هزار و 500 متر مربع زیربنا ساخته و تحویل مددجویان شد که بودجه این پروژه نیز 50 میلیارد ریال بود.

رشیدی با اشاره به ساخت مجموعه 4 واحدی جاده سراجه نیز خاطرنشان کرد: این پروژه نیز در زمینی به مساحت 171 متر مربع با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد 600 میلیون تومان احداث و به مددجویان تحویل داده شد.

مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم اظهارداشت: علاوه بر پروژه‌های گفته شده همچنین 67 واحد در پردیسان و 4 واحد مسکونی نیز در جاده سراجه احداث و تحویل شد که در مجموع 54 میلیارد ریال به خود اختصاص داد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com