کد خبر ۲۴۷۹۸ انتشار : ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰
مدیرکل بهزیستی قم :

هزینه درمانی مددجویان بهزیستی قم تا پایان فروردین ماه پرداخت می‌شود

مدیرکل بهزیستی قم از پرداخت هزینه درمان مددجویان بهزیستی قم بالغ بر ۲ میلیارد ریال تا پایان فروردین ماه خبرداد.

به گزارش قم نا ، رضا سلیقه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تامین نیازهای پزشکی و درمانی ممدججویان بهزیستی استان قم اظهار داشت: هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد ریال به عنوان هزینه درمانی از سوی بهزیستی به مددجویان پرداخت می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان قم با بیان اینکه این هزینه درمانی تا پایان فروردین ماه به حساب مددجویان تحت پوشش واریز می‌شود، افزود: مبلغ 200 میلون تومان هزینه درمان مددجویان است که این هزینه تا پایان فروردین به حساب آنان واریز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد 4 هزار و 565نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی قم نیز پیش از آغاز سال جدید عیدی دریافت کردند، گفت: که البته تعداد محدودی باقی مانده که این افراد نیز تا پایان فروردین ماه عیدی خود را دریافت می‌کنند.

سلیقه با اشاره به تامین اقلام و کالاهای مورد نیاز مددجویان بهزیستی تصریح کرد: اقلامی از جمله پای مصنوعی، کفش طبی و وواکر نیز با هزینه‌ای بالغ بر 100 میلیون تومان از بهمن ماه سال گذشته تاکنون هزینه شده است.

مدیرکل بهزیستی استان قم با بیان اینکه تهیه 450 ویلچر ویژه بزرگسالان و 70 ویلچر ویژه کودکان و نوجوانان از دیگر اقدامات بهزیستی در راستای حمایت و رفع نیازهای مددجویان بهزیستی بوده است، عنوان کرد: همچنین در سال 93 به همت بهزیستی قم برای 17 نفر عمل کاشت حلزون انجام شد که هر عمل کاشت حلزون نیز هزینه‌ای بالغ بر 27 میلیون تومان به همراه دارد.

وی با تاکید براینکه هیچ یک از مدجویان بهزیستی برای انجام عمل کاشت حلزون در نوبت انتظار نیستند خاطرنشان کرد: تا پایان بهمن ماه سال گذشته نیز 100 میلیون تومان بابت خرید سمعک هزینه شده است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com