کد خبر ۲۷۹۹۹ انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۱

کشف بیش از300 کیلوگرم مواد مخدر درقم

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدرقم از کشف 302 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از دو قاچاقچی در استان قم خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامعباس بلفکه روز چهارشنبه در گفت وگویی اظهار داشت: با تمرکز ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر، مشخص شد یکی از این عناصر در حال انتقال 267 کیلو تریاک با یک دستگاه تانکر هوو در پوشش روغن نباتی به استان تهران است.
وی افزود:با تلاش ماموران ،در نهایت خودرو موصوف در جاده قدیم قم - تهران مشاهده و توقیف شد و راننده که همان قاچاقچی مواد بوده دستگیر شد.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم ادامه داد: پس از تخلیه بار روغن نباتی در بازرسی از داخل تانکر 267 کیلو تریاک در 28 بسته باندرول شده کشف شد.
بلفکه خاطر نشان کرد: در عملیات دیگری، یک دستگاه خودرو ال90 که از یکی از استان های جنوبی عازم تهران بود، توقیف و راننده آن که یکی از قاچاقچیان معروف مواد مخدر بود دستگیر شد.
وی ادامه داد: دربازرسی از این خودرو نیز 35 کیلو تریاک در قالب 29 بسته با لفافه پلاستیک و گریس که به طرز ماهرانه ای در کف خودرو جاساز شده بود، کشف شد.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم در پایان از شهروندان درخواست کرد تا در صورت داشتن هرگونه اطلاعات پیرامون مواد مخدر و یا مشاهده موارد مشکوک، پلیس را مطلع کرده تا قاچاقچیان مجال و فرصت فعالیت پیدا نکنند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com