کد خبر ۲۸۳۴۶ انتشار : ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۵
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد

کشف حدود 38 کیلوگرم تریاک در قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم از کشف حدود 38 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در استان خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلام عباس بلفکه در تشریح این خبر گفت: با تمرکز ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر، مشخص شد چند نفر از این عناصر در حال انتقال مواد از یکی از استان‌های جنوبی به سمت مرکز کشور هستند.
وی افزود: با تلاش پلیس در کنترل محورهای مواصلاتی استان افراد مورد نظر شناسایی و پس از تعقیب و گریز، خودروی آنها توقیف و دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم تصریح کرد: پس از بازرسی از صندوق عقب خودروی مذکور، 26 کیلو و 900 گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.

بلفکه در خصوص عملیات دوم خاطرنشان کرد: با اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فردی که قصد حمل مواد مخدر از یکی از استان‌های جنوبی به داخل استان را داشت، شناسایی شد.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از شناسایی و دستور ایست پلیس قصد فرار داشت، ادامه داد: با تلاش و هوشمندی ماموران در یک عملیات ویژه پلیسی، متهم دستگیر و خودروی وی توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در خصوص مقدار ماده مخدر کشف شده در این عملیات اظهار کرد: بعد از بازرسی به عمل آمده از خودرو، 12 کیلو و 770 گرم تریاک که در داخل کپسول گاز جاسازی شده بود، کشف شد.

بلفکه خاطرنشان کرد: طی این دو عملیات چهار نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: در صورت داشتن هر گونه اطلاعات پیرامون مواد مخدر و یا مشاهده موارد مشکوک، پلیس را مطلع کرده تا قاچاقچیان مجال و فرصت فعالیت پیدا نکنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com