کد خبر ۲۸۱۲۵ انتشار : ۱۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۱
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خبر داد

آماده‌باش کامل اورژانس قم در شب‌های قدر

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از آماده‌باش کامل اورژانس قم در شب‌های پر خیر و برکت قدر و روز جهانی قدس خبر داد.

به گزارش قم نا ، مهدی فراهانی با اشاره به فرا رسیدن شب‌های قدر گفت: در جلسه هماهنگی‌ که با استانداری، حرم مطهر حضرت معصومه (س) و ستاد اورژانس قم برگزار شد ، قرار شد تا اورژانس قم علاوه بر پوشش امدادی خود در روزهای عادی، برنامه‌های مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر را نیز در این شب‌ها پوشش دهد.

وی با اشاره به اقدامات اورژانس در شب‌های قدر افزود: در این جلسه مقرر شد تا 38 آمبولانس و بالگرد اورژانس برای خدمات ‌دهی به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت (س) در حالت آماده‌باش کامل قرار بگیرند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: 10 دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در اطراف حرم مطهر مستقر می‌شوند.

فراهانی ادامه داد: تیم درمانی متشکل از 45 نفر در این شب‌ها از زمان افطار تا سحر برای ارائه خدمات سرپایی در میدان آستانه و اطراف حرم مطهر استقرار خواهند داشت.

وی در خصوص خدمات ‌دهی در مسجد جمکران ابراز کرد: همچنین در این شب‌ها دو دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس در مسجد جمکران و کوه خضر نبی (س) مستقر می‌شوند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه‌های اورژانس برای روز جهانی قدس اعلام کرد: همچنین در روز قدس 10 دستگاه آمبولانس و حدود 30 نفر نیرو با تجهیزات و امکانات کامل درمانی وظیفه پوشش طول مسیر راهپیمایی را بر عهده‌ دارند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com