کد خبر ۲۸۱۷۵ انتشار : ۱۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۵
مسئول اردوی جهادی سفیران سلامت:

اردوی جهادی سفیران سلامت در روستاهای کاج و کوه سفید برگزار‌ می‌شود

مسئول اردوی جهادی سفیران سلامت از اعزام یک گروه جهادی ۷۵ نفره به روستاهای کاج و کوه سفید در قالب طرح احیای قدر خبر‌داد.

به گزارش قم نا ، سید سعید‌رخشنده با اشاره به اینکه گروه جهادی سفیران سلامت گروهی وابسطه به بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم است، اظهار داشت : این اردوها در روستاهای محروم قم برگزار می‌شود.

مسئول اردوی جهادی سفیران سلامت با اشاره به اینکه این اردوها در روستاهای محرومی اجرا می شود که به علت محرومیت اجرای مراسم احیا در این روستاها انجام نمی‌شود، افزود: از دانشجویان جهادی و بسیجی ثبت نام به عمل آماده که عازم روستاهای محروم کاج و کوه سفید می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این اردو جهادی تلاش می کند تا در این روستاها مراسم احیا شب قدر انجام شود، تصریح کرد: باتوجه به ماهیت دانشگاه علوم پزشکی تست دیابت، فشار خون و سایر موارد توسط دانشجویان پزشکی انجام می شود.

رخشنده با اشاره به اینکه در بحث فرهنگی نیز اقدامات صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: حلقه های قرآنی، آموزش به کودکان و ارزاق معنوی که شامل وصیت نامه شهدا می‌شود از جمله اقدامات فرهنگی است که در این اردو انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گروه جهادی سفیران سلامت 75 نفر عضو دارد، خاطرنشان کرد: 10نفر از این اعضا از دانشگاه فرهنگیان به این اردو اضافه‌اند.

رخشنده با اشاره به اینکه این اردو در هر سه شب قدر در روستاهای محروم فعالیت می‌کند، تاکید کرد: این اردو تحت عنوان طرح احیای قدر و با هدف بزرگداشت این شب برگزار می‌شود.

منبع :تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com