کد خبر ۲۸۲۰۶ انتشار : ۱۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۶
سرپرست استانداري قم خواستار شد:

افزايش تعامل دستگاه ها در امر آموزش و پرورش

سرپرست استانداري قم در جلسه شوراي آموزش و پرورش استان بر ضرورت تشکيل کميته ويژه بررسي مسائل آموزشي استان تاکيد کرد.

به گزارش قم نا ، سرپرست استانداري قم در سومين جلسه شوراي آموزش و پرورش استان که در سالن امام جواد (ع) استانداري برگزار شد، طي سخناني خوستار افزايش تعامل دستگاه ها در امر آموزش و پرورش شد.
وي با اشاره به لزوم تعيين دقيق مصوبه ها و وظايف دستگاه ها در راستاي ارائه خدمات به آموزش و پرورش ادامه داد: کميته اي متشکل از نمايندگان حقوقي استانداري، شهرداري، شوراي شهر و آموزش و پرورش با برگزاري جلسات براي تعامل هرچه بيشتر زمينه رفع مشکلات فضاهاي آموزشي و نيز ارتقاء حضور بخش هاي غير دولتي در اين حوزه را فراهم نمايد.
فريدون همتي با اشاره به اهميت وضعيت آموزشي ساکنين منطقه پرديسان افزود: بايد جهت آماده سازي فضاهاي آموزشي و افزايش خدمات رساني از تمام امکانات استان استفاده نمود.
وي در ادامه ظرفيت هاي مناسب استان قم در بخش هاي مذهبي و فرهنگي را مورد توجه قرار داد و تصريح کرد: جهت پر کردن اوقات فراغت و افزايش بهره وري آموزشي دانش آموزان بايد با ارائه بسته هاي فرهنگي مناسب از سوي دستگاه هاي ذيربط به اين امر مهم مبادرت بورزيم.
رئيس شوراي آموزش و پرورش استان همچنين با تاکيد بر لزوم رضايتمندي کارکنان آموزش و پرورش و نيز مردم در اجراي طرح هاي مربوط به توسعه فضاهاي آموزشي اضافه کرد: روحيه تعاملي در بين دستگاه هاي استان در اجراي پروژه ها در پيشبرد اهداف آموزشي نقشي بسزا دارد.

منبع : موج 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com