کد خبر ۲۸۱۶۶ انتشار : ۱۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۹
سرپرست استانداری قم:

مسئولان و مردم قم پشتیبان ولایت فقیه و مطیع اوامر رهبری هستند

سرپرست استانداری قم در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین مروی اظهار کرد: مسئولان و مردم قم پشتیبان ولایت فقیه و مطیع اوامر رهبری هستند.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، فریدون همتی در حاشیه مراسم ضیافت افطاری که با حضور آیت‌الله محمدی گلپایگانی، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ائمه جمعه استان و طلاب و فضلا در دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد، با حجت الاسلام والمسلمین مروی معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری دیدار کرد و گزارشی از آخرین وضعیت استان قم ارائه کرد.
سرپرست استانداری قم با اشاره به جایگاه قم به عنوان ام‌القرای جهان تشیع، قم را پایگاه اصلی انقلاب اسلامی دانست و افزود: مردم و مدیران استان قم در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب همواره پشتیبان ولایت فقیه، مراجع عظام تقلید و علمای دینی بوده‌اند.

وی با بیان اینکه مسئولان استان خود را مطیع اوامر رهبر معظم انقلاب می‌دانند افزود: امیدواریم با اجرای کامل منویات معظم له در زمینه‌های مختلف به ویژه ترویج دین مبین اسلام موفق باشیم.

همتی با اشاره به روی کارآمدن دولت تدبیر و امید با رای مردم، حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی را برخاسته از حوزه‌های علمیه قم دانست و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین افتخار دولت پشتوانه رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه است.

مشاور عالی وزیر کشور همچنین با اشاره به برخی مشکلات شهر مقدس قم خاطرنشان کرد: در تلاش برای رفع مشکلات ام‌القرای جهان تشیع هستیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com