کد خبر ۲۸۲۷۱ انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۸
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران :

نشر فرهنگ حجاب در جامعه از گسترش طلاق جلوگیری می‌کند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آثار عفاف و حجاب برای زنان گفت: اگر حجاب توسط زنان رعایت شود آن موقع خواهیم دید زندگی‌ها شیرین می‌شود و مسائلی نظیر طلاق از بین می‌رود.

به گزارش قم نا ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی با اشاره به فرارسیدن سالروز عفاف و حجاب و اهمیت این موضوع اظهار داشت: حجاب از مسائل دیربازی است که مورد بحث در مجامع مختلف بوده و مهم این است که ما به این نکته توجه کنیم که خداوند آنچه را برای انسان ابلاغ می‌کند در جهت مصالح وی است و گاهی ممکن است ما این مصلحت را به‌خوبی درک نکنیم و گاهی خوبی آن را متوجه نشویم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آثار عفاف و حجاب برای زنان افزود: مسئله حجاب از مسائلی است که مصلحت و حکمت آن به‌خوبی روشن است، خداوند حجاب را عنایتی برای خانم‌ها می‌داند و حجاب را از آن جهت مورد توجه قرار داده که زنان بی‌جهت مصرف نشوند.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه بی‌حجابی تبعات سختی برای خانواده به‌همراه دارد، بیان کرد: زیبایی و جمالی که خداوند به زن داده برای این است که کانون خانواده را گرم نگه دارد، بی‌حجابی یکی از بزرگ‌ترین عواملی است که این کانون را به هم می‌ریزد و آرامش روحی و روانی همسر را از بین می‌برد.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: اگر حجاب رعایت شود و هر خانمی این موضوع را بداند که بخشی از زیبایی‌های وی برای شوهرش است و نباید هیچ کس دیگری به آن توجه کند آن موقع خواهیم دید زندگی‌ها شیرین می‌شود و مسائلی نظیر طلاق از بین می‌رود.

وی با تأکید بر لزوم نشر فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه گفت: حجاب مصونیت بخشی است نه محدودیت و بیش از این که زنان را محدود کند مردان را محدود می‌کند چون حجاب جلوی هوسرانی افراد را می‌گیرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: ما اگر باور داریم که خداوند دستورات خوبی داده و براساس آن پاداش و مجازات می‌دهد نباید در این زمینه کوتاهی کنیم.

حاجی‌صادقی عنوان کرد: هنگامی که رسول خدا در معراج می‌رفت زنانی را ملاحظه کرد که با موهای خویش آویزان شده‌اند که پیامبر(ص) سؤال کرد علت این موضوع چیست که ندا آمد مردان نامحرم موهای آن‌ها را دیده‌اند، ما باید به فکر آخرت خویش باشیم و دست به اقدامی نزنیم که آخرتمان را از بین ببریم.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com