کد خبر ۲۸۳۴۹ انتشار : ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

دوره آموزشی قوانین مالیاتی فعالان خوشه کسب و کار قم برگزار شد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم از برگزاری دوره آموزشی قوانین مالیاتی با حضور فعالان خوشه کسب و کار قم خبرداد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی قم، امیر طیبی نژاد با اعلام این خبر افزود: این دوره آموزشی با هدف آشنایی اعضا با قوانین مالیاتی و رفع مشکلات ناشی از عدم اطلاع از ساختار و فرایند برنامه ریزی امور مالی اجرا شد.

وی با تقدیر از مشارکت دفتر توسعه خوشه مبل قم به همراه اتحادیه درودگران استان در برگزاری این دوره، گفت: دوره آموزشی قوانین مالیاتی فعالان خوشه کسب و کار به مدت یک روز برپا شد و در آن یکی از کارشناسان حوزه مالیاتی به بیان موارد مورد نیاز فعالان این صنعت پرداخت.

وی خاطر نشان کرد: تعریف مفاهیم اصلی حوزه مالیات شامل مودی، ممیز، بنگاه اقتصادی، آشنایی با اظهارنامه مالیاتی و نحوه ارائه اطلاعات خرید و فروش و هزینه، نحوه تکمیل اظهارنامه مالیاتی بر حسب توافق و چگونگی تهیه جدول خرید و فروش به همراه فاکتورهای مربوطه و چگونگی بهره مندی از تخفیفات مالیاتی از مهمترین مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی بود.

طیبی نژاد با مهم ارزیابی کردن اینگونه دوره های آموزشی، افزود: با توجه به قرارگرفتن در ایام ارائه اظهارنامه توسط تولیدکنندگان و وجود برخی مشکلات در این موارد بدنبال آن بودیم تا اعضای خوشه مبلمان با آموزش های لازم توسط کارشناسان خبره ضمن کاهش مشکلات، اقدامی در جهت تسهیل روابط تولید کنندگان با اداره مالیات صورت پذیرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com