کد خبر ۲۷۸۳۴ انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۳
مدیرعامل ‌شهرک‌های صنعتی قم:

دوره آموزشی نرم افزار طراحی فرش دستباف قم برگزار شد‌

دوره آموزشی نرم افزار طراحی و نقاشی فرش دستباف با حضور فعالان این خوشه برگزار شد.

به گزارش قم نا ، امیر هوشنگ طیبی نژاد با اشاره به برگزاری دوره آموزشی نرم افزار طراحی و نقاشی فرش درستباف در قم اظهارداشت: در این دوره آموزشی نرم افزار طراحی بوریا به صورت کاربرد در بخش‌های طراحی، رنگ آمیزی، نقطه چینی و سایه بندی تدریس شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با اشاره به اهمیت آموزش در راستای توسعه خوشه‌های صنعتی گفت: این دوره آموزشی از برنامه‌های عملیاتی در سال سوم توسعه خوشه فرش دستباف قم قرار داشت که با تأیید مرکز ملی فرش ایران برگزار گردید.

وی افزود: اجرای این گونه برنامه‌های کاربردی مورد توجه کارشناسان و فعالان هنر صنعت فرش قرار گرفت به گونه ای‌ای که در برپایی این دوره، انجمن هنرمندان طراح و نقاش فرش دستباف قم و سازمان صنعت، معدن و تجارت قم و دفتر توسعه خوشه فرش دستباف قم مشارکت داشتند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم تاکید کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی علاوه بر به روز کردن اطلاعات و رفع نواقص موجود باعث تقویت روحیه همکاری و تبادل تجربیات و دانش بین اعضای اصلی خوشه می‌شود.

 طیبی نژاد همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی راه کارهای عملی فعالیت در بازار چین خبرداد و گفت: یکی از استراتژی‌های توسعه خوشه فرش دستباف قم، شناسایی بازارهای جدید و توسعه بازارهای هدف می‌باشد در این راستا کشور چین با بیش از یک میلیارد جمعیت و افزایش سرانه درآمد افراد پتانسیل بالقوه برای سلیقه یابی و توسعه بازار فرش دستباف ابریشم قم است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com